Focus on Cellulose ethers

Applicazioni HPMC in rivestimenti è pitture industriali

L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè un etere di cellulosa non ionicu solubile in acqua largamente utilizatu in materiali di custruzione, farmaceutica, alimentaria, prudutti di cura persunale è rivestimenti. In rivestimenti è pitture industriali, HPMC hè diventatu un additivu impurtante per via di e so proprietà fisiche è chimiche uniche. A so funzione principale hè di serve cum'è addensante, stabilizzante, agenti di filmazione è agenti di cuntrollu di reologia per migliurà a lavorabilità, a stabilità di u almacenamentu è a qualità di rivestimentu di rivestimenti è pitture.

1. Caratteristiche basi di HPMC

HPMC hè un compostu ottenutu da a mudificazione chimica di a cellulosa naturali. Havi e seguenti proprietà fisiche è chimiche significative, facendu largamente usata in rivestimenti è pitture industriali:

Solubilità in acqua: HPMC hà una bona solubilità in acqua fridda, furmendu una suluzione viscosa trasparente chì aiuta à migliurà a viscosità di a pintura.

Gelability termale: À una certa temperatura, HPMC formarà un gel è torna à un statu di suluzione dopu à rinfriscà. Questa caratteristica li permette di furnisce un rendimentu di rivestimentu megliu in cundizioni di custruzzione specifiche.

Boni proprietà di filmazione: HPMC pò furmà una film cuntinuu quandu a pittura si secca, migliurà l'aderenza è a durabilità di u revestimentu.

Stabilità: Hà una alta resistenza à l'acidi, basi è elettroliti, assicurendu a stabilità di u revestimentu in diverse cundizioni di almacenamento è usu.

2. Funzioni principali di HPMC in rivestimenti è pitture industriali

2.1 Addensante

In i rivestimenti industriali, l'effettu addensante di HPMC hè particularmente impurtante. A so suluzione hà una viscosità alta è boni proprietà di diluente di taglio, vale à dì, durante u prucessu di agitazione o pittura, a viscosità diminuisce temporaneamente, facilitendu cusì a custruzzione di a pittura, è a viscosità si ricuperà rapidamente dopu chì a custruzzione hè fermata per impedisce a pittura. da l'abbassamento. Questa pruprietà assicura l'applicazione uniforme di u revestimentu è riduce l'affaticamentu.

2.2 Controlu di a reologia

HPMC hà un impattu significativu nantu à a reologia di i rivestimenti. Mantene a viscosità propria di i rivestimenti durante l'almacenamiento è impedisce à i rivestimenti da delaminating o stabilimentu. Durante l'applicazione, HPMC furnisce proprietà di livellazione adattate per aiutà a pittura à distribuisce uniformemente nantu à a superficia di l'applicazione è formanu un revestimentu lisu. Inoltre, e so proprietà di diluzione di cisura ponu riduce i marchi di spazzola o di rotulamentu pruduciuti durante u prucessu di applicazione è migliurà a qualità di l'apparenza di a film di rivestimentu finale. 

2.3 Agente di furmazione di film

E proprietà di filmazione di HPMC aiutanu à migliurà l'aderenza è a forza di film di i rivestimenti. Durante u prucessu di secca, u filmu furmatu da HPMC hà una bona tenacità è elasticità, chì ponu rinfurzà a resistenza di crack è a resistenza à l'usura di u revestimentu, soprattuttu in certi applicazioni di rivestimentu industriale à alta dumanda, cum'è navi, automobili, etc., HPMC The proprietà di film-forming ponu effittivamenti migliurà a durabilità di u revestimentu.

2.4 Stabilizer

Cum'è stabilizzante, HPMC pò impedisce a precipitazione di pigmenti, riempitivi è altre particelle solide in formulazioni di rivestimentu, migliurà cusì a stabilità di almacenamentu di i rivestimenti. Questu hè particularmente criticu per i rivestimenti à l'acqua. L'HPMC pò inibisce a delaminazione o l'agglomerazione di i rivestimenti durante u almacenamentu è assicurà a cunsistenza di a qualità di u produttu per un longu periodu di almacenamento.

3. Applicazione di HPMC in diverse rivestimenti

3.1 Rivestimenti à l'acqua

I rivestimenti à l'acqua anu ricivutu una attenzione considerableu in l'ultimi anni per via di a so amichezza ambientale è di emissioni di composti organici volatili (VOC) bassu. HPMC hè largamente utilizatu in i rivestimenti à l'acqua. Cum'è un addensante è stabilizzante, HPMC pò migliurà efficacemente a stabilità di almacenamentu è a lavorabilità di i rivestimenti à l'acqua. Fornisce un cuntrollu di flussu eccellente in ambienti à bassa o alta temperatura, rende a pittura più liscia quandu spruzzata, spazzolata o rotolata.

3.2 Pittura di lattice

A pittura di lattice hè unu di i rivestimenti architettonici più utilizati oghje. HPMC hè utilizatu com'è un agentu di cuntrollu di reologia è addensante in a pittura di lattice, chì pò aghjustà a viscosità di a pittura di lattice, rinfurzà a so spreadability, è impedisce a film di pittura di cadere. Inoltre, HPMC hà un effettu regulatore megliu nantu à a dispersione di vernice di lattice è impedisce à i cumpunenti di pittura di stallà o stratificà durante u almacenamentu.

3.3 Pittura à l'oliu

Ancu l'applicazione di rivestimenti basati in oliu hè diminuitu oghje cù esigenze di prutezzione ambientale sempre più strette, sò sempre largamente usate in certi campi industriali specifichi, cum'è i rivestimenti protettivi di metalli. L'HPMC agisce cum'è un agente di sospensione è un agentu di cuntrollu di reologia in i rivestimenti basati in oliu per prevene a stallazione di pigmenti è aiutanu à u revestimentu à avè un megliu livellu è aderenza durante l'applicazione.

4. Cumu utilizà è dosage di HPMC

A quantità di HPMC utilizata in i rivestimenti hè generalmente determinata da u tipu di revestimentu è i bisogni specifichi di l'applicazione. In generale, l'aggiunta di HPMC hè generalmente cuntrullata trà 0,1% è 0,5% di a massa tutale di u revestimentu. U metudu di l'aghjuntu hè soprattuttu l'aghjunzione diretta in polvere secca o una suluzione pre-preparata è dopu aghjunta. L'effettu di l'ajustamentu di a solubilità è a viscosità di HPMC sò affettati da a temperatura, a qualità di l'acqua è e cundizioni di agitazione. Dunque, u metudu di usu deve esse adattatu secondu e cundizioni di u prucessu attuale.

L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè aduprata cum'è addensante, agente di cuntrollu di reologia, agente di filmazione è stabilizzante in rivestimenti è pitture industriali, migliurà significativamente a prestazione di a custruzzione, a stabilità di u almacenamentu è a film di rivestimentu finale di u revestimentu. qualità. Cù a prumuzione di rivestimenti amichevuli di l'ambiente è a crescente dumanda di u mercatu per i rivestimenti d'altu rendiment, HPMC continuarà à ghjucà un rolu impurtante in i futuri rivestimenti industriali. Per mezu di l'usu raziunale di HPMC, e proprietà fisiche è chimiche di u revestimentu ponu esse migliurate in modu efficace, è a durabilità è l'effettu decorativu di u revestimentu pò esse rinforzatu.


Tempu di post: 13-sep-2024
Chat in ligna WhatsApp!