Cumu pruvà a viscosità di l'idrossipropilmetilcellulosa?
Hydroxypropyl methylcellulose per a custruzzione hà bisognu à evità l'infiltrazione di l'acqua in u muru, è a retenzioni di una quantità approprita di l'acqua in u mortar pò fà chì u cimentu pruduce un bonu rendimentu per l'acqua è l'acqua. L'idrossipropilmetilcellulosa a viscosità di a cellulosa in u mortar hè direttamente proporzionale, a più alta a viscosità, u megliu a ritenzione d'acqua di l'idrossipropilmetilcellulosa.
Quandu u cuntenutu di umidità di hydroxypropyl methylcellulose hè troppu altu, a retenzioni d'acqua di hydroxypropyl methylcellulose diminuirà, chì porta direttamente à a diminuzione di l'efficienza di custruzzione di hydroxypropyl methylcellulose. Avemu ancu familiarizatu cù e cose chì sò più faciuli di fà sbagli. Avemu da mantene sempre frescu è riceveremu risultati inespettati.
A viscosità apparente hè un indicatore impurtante di l'idrossipropilmetilcellulosa. I metudi di determinazione abituale sò a viscosimetria rotazionale, a viscosimetria capillare è a viscosimetria di caduta di u vaghjimu.
In u passatu, u metudu di determinazione di hydroxypropyl methylcellulose era viscosimetria capillare, utilizendu un viscosimeter ubbelohde. Di solitu a suluzione di determinazione hè una suluzione acquosa di 2, è a formula hè: V = Kdt. V rapprisenta a viscosità, l'unità hè, K hè a constante di u viscosimetru, d rapprisenta a densità à a temperatura constante, t si riferisce à u tempu da cima à fondu à traversu u viscosimetru, l'unità hè a seconda s. Stu metudu hè relativamente ingombrante per uperà, è s'ellu ci sò sustanzi insoluble, hè faciule per causà errori, è hè difficiule di identificà a qualità di hydroxypropyl methylcellulose.
U prublema di delamination di a cola di custruzzione hè un grande prublema scontru da i clienti. Prima di tuttu, u prublema di a materia prima deve esse cunsideratu in a delaminazione di a cola di custruzzione. U mutivu principale di delamination di a cola di custruzzione hè l'alcool polivinilico (PVA) è l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC). causatu da incompatibilità. Siconda, hè perchè u tempu di stirring ùn hè micca abbastanza; ci hè ancu u fattu chì a prestazione ingrossata di a cola di custruzzione ùn hè micca bona.
In a cola di custruzzione, l'idrossipropil metilcellulosa (HPMC) deve esse usata, perchè l'idrossipropil metilcellulosa (HPMC) hè solu dispersa in acqua senza dissoluzione vera. Circa 2 minuti, a viscosità di u liquidu aumenta gradualmente, furmendu un colloide viscoso trasparente.
I prudutti hot-melt, quandu si scontranu cù l'acqua fridda, ponu disperse rapidamente in acqua calda è sparisce in acqua calda. Quandu a temperatura scende à una certa temperatura, a viscosità apparisce lentamente finu à chì forma un colloide viscoso trasparente. A quantità cunsigliata di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) aghjuntu à a cola di custruzzione hè 2-4kg.
Hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) hà proprietà chimichi stabili, resistenza à u mildiu, è una bona ritenzione d'acqua in a cola di custruzzione, è ùn hè micca affettata da cambiamenti in u valore di pH. Pò esse usatu cù una viscosità chì varieghja da 100 000 S à 200 000 S. Ma in a pruduzzione, u più altu hè a viscosità, u megliu. A viscosità hè inversamente proporzionale à a forza di ligame. A più alta a viscosità, u più chjucu a forza. In generale, a viscosità di 100.000 S hè adattata.
Tempu di post: 12-ghjugnu-2023