Focus on Cellulose ethers

Cumu pruvà u cimentu?

1, u campionamentu

U cimentu bulk deve esse campionatu da u trasportatore di cimentu prima di alimentà in u silo di canna. Per u cimentu saccu, un sampler deve esse usatu per campionà micca menu di 10 sacchetti di cimentu. Quandu u sampling, u cimentu deve esse pruvatu visualmente per l'agglutinazione di l'umidità. Per i sacchetti di cimentu, i sacchetti 10 deve esse selezziunati aleatoriamente per pisà è calculà u pesu mediu à ogni arrivu.

2. Cundizioni di prova

A temperatura di u laboratoriu hè 20±2 ℃, l'umidità relativa ùn deve esse menu di 50%; A temperatura di i campioni di cimentu, mischjà l'acqua, strumenti è apparecchi deve esse coherente cù quella di u laboratoriu;

A temperatura di a scatula di cura di l'umidità hè 20±1 ℃, è l'umidità relativa ùn hè micca menu di 90%.

3. Determinazione di u cunsumu d'acqua per a cunsistenza standard GB / T1346-2001

3.1 Strumenti è equipaggiu: mixer pasta di cimentu, strumentu vica

3.2 Wet l'instrumentu è l'equipaggiu cù una tela bagnata, pesa 500 g di cimentu, versà in l'acqua in 5 ~ 10s, accumincia u mixer, mischjà a bassa velocità per 120s, ferma per 15s, è dopu mischjà l'alta velocità 120s stop.

3.3 Passi di misurazione:

Dopu à mischjà, subitu mischjà u bonu cimentu net slurry in u muffa di prova hè stata postu nantu à u pianu di u fondu di vetru, inserisci è libbra cù un cuteddu, vibrate delicatamente parechje volte, scrape off the excès net slurry; Dopu à u nivellu, u muffa di prova è u pianu di fondu sò spustati à u strumentu veka, è u so centru hè fissu sottu à a barra di prova, è a barra di prova hè calata finu à cuntattà a superficia di u slurry net di cimentu. Dopu avè strettu i viti per 1s ~ 2s, hè subitu rilassatu, cusì chì a barra di prova s'affonda verticalmente è liberamente in u slurry di rete di cimentu. Registrate a distanza trà a leva di prova è a piastra di fondu quandu a leva di prova smette di affondà o libera a leva di prova per 30 seconde. L'operazione sana deve esse cumpletata in 1,5 minuti. A cunsistenza standard di u slurry di cimentu hè u slurry di cimentu chì hè affundatu in u bastone di prova è 6±1mm luntanu da u pianu di fondu. A quantità di l'acqua utilizata per u mischju hè a cunsistenza standard di u cimentu (P), calculata cum'è un percentinu di a massa di cimentu.

4. Determinazione di u tempu di stallazione GB / T1346-2001

Preparazione di l'esempiu: u slurry net di cunsistenza standard fatta d'acqua cù cunsistenza standard hè stata riempita cù u muffa di prova à un tempu, scraped dopu à parechje volte di vibrazione, è immediatamente mette in a scatula di cura di l'umidità. Registrate u tempu quandu u cimentu hè aghjuntu à l'acqua cum'è l'ora di iniziu di u tempu di stallazione.

Determinazione di u tempu di stallazione iniziale: i specimens sò stati guariti in a scatula di cura di l'umidità finu à 30min dopu aghjunghje l'acqua per a prima volta. Quandu l'agulla di prova scende à u fondu 4±1mm, u cimentu righjunghji u statu di paràmetru iniziale; U tempu da l'aghjunzione di cimentu in l'acqua per ghjunghje à u statu di stallazione iniziale hè u tempu di stallazione iniziale di cimentu, spressione in "min".

Determinazione di u tempu di a stallazione finale: dopu a determinazione di u tempu di stallazione iniziale, sguassate immediatamente a mostra cù slurry da u vetru di vetru per traduzzione, è girallu 180 °. Diamitru di big end up, small end on the glass plate, aghjunghje a scatula di cura di l'umidità à u mantenimentu, vicinu à a determinazione di u tempu di fissazione finale una volta ogni 15 min, quandu pruvate agulla in u corpu di 0,5 mm, vale à dì l'attaccamentu di l'anellu hà cuminciatu à ùn lascià micca una marca. pruvà corpu, ghjunghje sin'à u statu di cimentu finali, u cimentu aghjunghje l'acqua finu à u statu di u tempu stabilitu finali di u tempu di stallazione finali di cimentu, U valore hè min.

Attenzione deve esse pagatu à a determinazione, in a determinazione iniziale di u funziunamentu duverebbe appughjà dolcemente a colonna di metallu, cusì chì lentamente, per prevene a curvatura di collisione di agulla di prova, ma u risultatu hè caduta libera prevalerà; Duranti tuttu u prucessu di prova, a pusizione di l'agulla affundata deve esse almenu 10 mm da u muru internu di u muffa. Quandu u paràmetru iniziale hè vicinu, deve esse misuratu ogni 5min, è quandu u tempu di cunfigurazione finali hè vicinu, deve esse misuratu ogni 15min. Quandu u paràmetru iniziale o finali hè righjuntu, deve esse misuratu di novu immediatamente. Quandu i dui cunclusioni sò listessi, pò esse determinatu cum'è ghjunghje à u paràmetru iniziale o u statu di paràmetru finali. Ogni prova ùn pò micca lascià l'agulla cascà in u pinhole originale, tuttu u prucessu di prova per impedisce a vibrazione di u muffa.

5. Determinazione di stabilità GB / T1346-2001

Modellazione di esemplari: mette u clip di Reisler preparatu nantu à a piastra di vetru leggermente oliata, è immediatamente riempie u slurry pulito di consistenza standard preparatu cù u Reisler una volta, inserisci è tampà parechje volte cù un cuteddu di circa 10 mm di larghezza, poi pulisce u pianu pianu, copre un pocu. piastra di vetru di oliu, è move subitu u specimenu à a scatula di cura di l'umidità per 24±2h.

Eliminate a piastra di vetru è caccià u specimenu. Prima misurà a distanza trà e punte di punta di a pinza di u Reefer (A), precisa à 0,5 mm. Mettite i dui specimens nantu à una rack di prova in acqua bollente cù l'indicatore rivoltu in sopra, è poi scaldate à ebollizione in 30±5min è mantene a bolle per 180±5min.

Discriminazione di u risultatu: dopu à ebollizione, lasciate l'acqua in a scatula, dopu chì a scatula hè rinfriscata à a temperatura di l'ambienti, pigliate u specimenu per a misurazione, a distanza di punta di punta (C), precisa à 0,5 mm. Quandu u valore mediu di a distanza aumentata (CA) trà i dui specimens ùn hè micca più di 5,0 mm, hè cunsideratu chì a stabilità di cimentu hè qualificata. Quandu a diffarenza di u valore di (CA) trà i dui specimens hè più di 4,0 mm, a stessa mostra deve esse immediatamente testata. In questu casu, a stabilità di cimentu hè cunsiderata micca qualificata.

6, u mètudu di prova di forza di mortar di cimentu GB/T17671-1999 

6.1 ratio di mistura

U mischju di qualità di u mortar deve esse una parte di cimentu, trè parte di sabbia standard è a mità di acqua (rapportu di cimentu d'acqua 0,5). Concrete cement 450g, 1350g standard sand, acqua 225 g. A precisione di u bilanciu deve esse ± 1 g.

6.2 mischjà

Ogni pignatta di sabbia di cola hè meccanicamente agitata da un blender. Mettite u mixer in cundizione di travagliu prima, dopu seguite a prucedura seguente: aghjunghje l'acqua à a pignatta, dopu aghjunghje cimentu, mette a pignata nantu à u titularu, risu à a pusizioni fissa. Allora principià a macchina, mischjà a bassa vitezza 30s, u sicondu 30s cuminciò à u listessu tempu à aghjunghje uniformi di sabbia, turnà a macchina à mischjà 30s alta velocità, cessà mischjà 90s, è dopu mischjà 60s alta velocità, un totale di 240s.

6.3 Preparazione di specimens

A dimensione di u specimenu deve esse prisma 40mm × 40mm × 160mm.

Formazione cù tavola vibrante

Immediatamente dopu à a preparazione di muffa di u mortu, cù una cucchiara adattata direttamente da a pignatta di agitazione serà divisa in dui strati di mortar in u muffa di prova, u primu stratu, ogni cisterna circa 300g di mortar, cù un grande quadru verticale alimentatore nantu à a cima di u coperchiu di u muffa longu a cima di u muffa di prova longu à ogni groove avanti è avanti una volta chì a capa di materiale hè seminata pianu, dopu vibrazione 60 volte. Allora caricate a seconda capa di mortar, suminate pianu cun un alimentatore chjucu, è vibrate 60 volte. Cù un regnu di metallu à circa 90 ° quadru Angle à a cima di u muffa di prova, è dopu longu a direzzione di a lunghezza di u muffa di prova cù l'azzione di serratura trasversale lentamente à l'altru estremità di u muvimentu, un più di a parte di u muffa di prova di u scraping sabbia, è cù u listessu regnu à guasi livellu a superficia di u corpu testu.

6.4 Curing of specimens

U muffa di prova marcata serà messu in u cimentu standard di curing box, demold trà 20-24h. U specimenu marcatu hè subitu pusatu horizontalmente o verticalmente in l'acqua à 20 ℃ ± 1 ℃ per u mantenimentu, è u pianu di scraping deve esse upward quandu si mette horizontalmente.

6.5 Test di forza è valutazione

Test di forza di flessione:

A forza di flessione hè stata misurata da u metudu di carica centrale cù a macchina di prova di forza di flessione. A prova di compressione hè stata realizata nantu à u prisma rottu mettendulu nantu à u tester di forza di compressione. A superficia cumpressiva era dui lati di u corpu di teste quandu era furmatu, cù una zona di 40mm × 40mm. (Lettura registrata à 0.1mpa)

A forza di flessione hè a lettura diretta nantu à a macchina di prova, unità (MPa)

Forza cumpressione Rc (accurata à 0.1mpa) Rc = FC/A

Carica massima à u fallimentu di Fc—-,

A—- Area di cumpressione, mm2 (40mm×40mm=1600mm2)

Valutazione di forza di flessione:

U valore mediu di a resistenza flexural di un gruppu di trè prismi hè pigliatu cum'è u risultatu sperimentale. Quandu i trè valori di forza superanu u valore mediu di ± 10%, u valore mediu deve esse eliminatu cum'è u risultatu di a prova di resistenza à a flexura.

Valutazione di forza di compressione: u valore di valutazione aritmetica di sei valori di forza di compressione ottenuti nantu à un set di trè prismi hè u risultatu di a prova. Se unu di i sei valori misurati supera ± 10% di i sei valori medii, u risultatu deve esse eliminatu è i cinque valori medii restanti pigliati. Se più di i cinque valori misurati superanu a so media ± 10%, l'inseme di risultati serà invalidatu.

7, mètudu di prova di finezza (metudu di analisi di 80μm sieve) GB1345-2005

7.1 Strumentu: schermu di prova di 80μm, strumentu d'analisi di schermu di pressione negativa, equilibriu (u valore di divisione ùn hè micca più di 0,05 g)

7.2 Prucedura di prova: pesa 25g di cimentu, mette in u tagliu di pressione negativa, copre a tappa di u tagliu, mette nantu à a basa di u tagliu, aghjustà a pressione negativa à a gamma di 4000 ~ 6000Pa. Quandu l'analisi di screening, s'ellu ci hè attaccatu à a tappa di u screnu, pudete chjappà dolcemente, perchè a mostra cascata, dopu a screening, utilizate un bilanciu per pisà u restu di u screnu.

7.3 Càlculu di u Risultu U percentualità residuale di u tagliu di campionu di cimentu hè calculatu cusì:

F hè RS/W volte 100

Induve: F - percentualità residuale di sieve di u campione di cimentu, %;

RS - Mass of ciment screen residue, G;

W - massa di campione di cimentu, G.

U risultatu hè calculatu à 0,1%.

Ogni campione deve esse pesatu è dui campioni sò esaminati separatamente, è u valore mediu di i campioni rimanenti deve esse pigliatu cum'è u risultatu di l'analisi di screening. Se l'errore assolutu di i dui risultati di screening hè più grande di 0,5% (se u valore residuale di screening hè più grande di 5,0%, pò esse messu à 1,0%), un altru teste deve esse fattu, è a media aritmetica di i dui risultati simili. deve esse pigliatu cum'è u risultatu finali.

8, u biancu di u cimentu biancu

Quandu u campionamentu, a biancazza di u cimentu è u culore deve esse misurata visualmente è paragunate cù a bianca di mostra.


Tempu di Postu: Dec-06-2021
Chat in ligna WhatsApp!