L'ottimisazione di u rapportu di formulazione di HPMC in u revestimentu di tableta hè un prucessu cumplessu chì implica a capiscenu e proprietà fisiche è chimiche di HPMC è cumu ottene u rendiment di rivestimentu desideratu aghjustendu a formulazione.
Sceglite a specificazione di viscosità HPMC adatta: HPMC hà una varietà di specificazioni di viscosità. L'HPMC cù diverse viscosità affettanu u cuntenutu solidu è e proprietà di filmazione di u revestimentu. L'HPMC di bassa viscosità aiuta à aumentà u cuntenutu di solidi, ma pò avè bisognu à esse cumminati cù altre qualità di HPMC per prufittà di e so diverse proprietà fisiche.
Aduprate una cumminazione di parechje specificazioni HPMC: In formule ottimizzate, parechji HPMC di diverse specificazioni sò generalmente utilizati simultaneamente per utilizà in modu cumpletu e so diverse proprietà fisiche. Sta cumminazzioni migliurà l'efficienza è a qualità di u revestimentu.
Adding plasticizers: Plasticizers cum'è polyethylene glycol (PEG), triethyl citrate, etc. ponu migliurà a flessibilità di a film è riduce a temperatura di transizione di vetru (Tg), migliurà cusì e proprietà fisiche di u revestimentu.
Cunsiderate a cuncentrazione di a suluzione di revestimentu: U cuntenutu solidu di a suluzione di revestimentu hà un impattu significativu in l'efficienza di revestimentu. U liquidu di rivestimentu cù un altu cuntenutu solidu pò riduce u tempu di rivestimentu è migliurà l'efficienza di a produzzione. Per esempiu, quandu si usanu materiali basati in Kollicoat® IR, a cuncentrazione di formulazione di revestimentu pò esse altitudine di 30%.
Ottimisate i paràmetri di u prucessu di rivestimentu: i paràmetri di u prucessu di rivestimentu, cum'è a velocità di spruzzo, a temperatura di l'aria di ingressu, a temperatura di l'acqua, a pressione di l'atomizazione, è a velocità di a pignatta, affettanu a qualità è l'uniformità di u revestimentu. Ajustendu sti paràmetri, i risultati ottimali di revestimentu ponu esse ottenuti.
L'usu di u novu HPMC di pisu moleculare bassu: U novu HPMC di pesu moleculare bassu (cum'è hypromellose 2906, VLV hypromellose) pò migliurà u prucessu di rivestimentu di tableta è riduce i costi. Blendendu cù HPMC cunvinziunali, proprietà di rivestimentu equilibratu ponu esse ottenute in rivestimenti à altu rendimentu, senza prublemi di aderenza in cundizioni di rivestimenti miti, è rivestimenti robusti di film di tableta.
Cunsiderate a stabilità di u materiale di revestimentu: HPMCP hè un polimeru assai stabile chì a stabilità hè mantinuta in cundizioni d'alta umidità, chì hè critica per assicurà a qualità di pasticchi rivestiti durante u almacenamentu.
Aghjustate u metudu di preparazione di a suluzione di revestimentu: In u casu di a preparazione diretta di u solvente mischju, aghjunghje gradualmente HPMCP powder à u solvente mistu per evità a furmazione di agglomerati. L'altri ingredienti in a suluzione di revestimentu, cum'è plastificanti, pigmenti è talc, anu ancu esse aghjuntu cum'è necessariu.
Cunsiderate e proprietà di a droga: A solubilità è a stabilità di a droga influenzerà a scelta di a formulazione di revestimentu. Per esempiu, per i droghe fotosensibili, opacifiers pò esse necessariu per prutege a droga da a degradazione.
Cunduce a valutazione in vitro è studii di stabilità: Per mezu di teste di dissoluzione in vitro è studii di stabilità, u rendiment di pasticchi rivestiti pò esse evaluatu per assicurà l'efficacità è a stabilità di a formula di revestimentu in applicazioni pratiche.
Cunsiderendu cumplettamente i fatturi di sopra è aghjustendu secondu e cundizioni di produzzione specifiche è e caratteristiche di a droga, u rapportu di formula di HPMC in u revestimentu di tableta pò esse ottimisatu per ottene effetti di rivestimentu efficienti, uniformi è stabili.
Tempu di post: 29-oct-2024