Cumu l'odore di l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) influenza a qualità?
Cumu determinà a qualità di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) hè una quistione chì parechji clienti è amichi sò più preoccupati. Oghje, Xinhe Shanda Cellulose riassume cumu ghjudicà a qualità di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) Ghjudicate a qualità di u pruduttu:
Prima di tuttu, avemu bisognu di capiscenu u prucessu di produzzione di l'idrossipropilmetilcellulosa:
Idrossipropilmetilcellulosa, cunnisciuta ancu com'è ipromellosa ècellulosa idrossipropil metil etere, hè fattu di cellulosa di cuttuni assai pura cum'è materia prima, chì hè specialmente eterificata in cundizioni alkaline.
A sintesi di l'idrossipropilmetilcellulosa: trattate a cellulosa di cuttuni raffinata cù liscivia à 35-40 ° C per una meza ora, pressu, sfracicà a cellulosa, è invechjate bè à 35 ° C per fà u gradu mediu di polimerizazione di l'alkali ottenuta. fibra in u intervallu desideratu. Mettite a fibra alcalina in a caldera di eterificazione, aghjunghje l'ossidu di propilenu è u cloruru di metile in sequenza, è eterificate à 50-80 ° C per 5 ore, a pressione massima hè di circa 1,8 MPa. Allora aghjunghje una quantità approprita di l'acidu clorhidric è l'acidu oxalic à l'acqua calda à 90 ° C per lavà u materiale per espansione u voluminu. Desidratate in una centrifuga. Lavà finu à neutru, è quandu u cuntenutu di l'acqua in u materiale hè più bassu di 60%, seccu cù un flussu d'aire caldu à 130 ° C à un cuntenutu di menu di 5%.
L'HPMC prodotta da u metudu di solvente usa toluene è isopropanol cum'è solventi. Se u lavatu ùn hè micca bonu, ci sarà un pocu odore residuale. Questu hè un prublema cù u prucessu di lavare, è ùn affetta micca l'usu è ùn ci hè micca prublema, ma in a realità L'hydroxypropyl methylcellulose prodotta da parechji pruduttori hà un odore particularmente forte è un odore pungente. A qualità di stu tipu ùn hè certamente micca à u standard.
L'ipromellosa hè u cuttuni raffinatu impregnatu cù un liquidu raru per ottene cellulosa alkalina, dopu aghjunghje solvente, agenti di eterificazione, toluene è isopropanol per a reazione di eterificazione, è uttene u pruduttu finitu dopu a neutralizazione, lavatu, siccatu è sfracicà. Ùn hè micca bonu, puzzarà, cusì l'utilizatori ponu aduprà cun cunfidenza.
Tempu di Postu: 23-Jan-2023