Prima, a polpa di legnu di materia prima di cellulosa / u cuttuni raffinatu hè struitu, poi alkalizzatu è pulpatu sottu l'azzione di soda caustica. Aghjunghjite l'ossidu di olefina (cum'è l'ossidu di etilene o l'ossidu di propilenu) è u cloruru di metile per l'eterificazione. Infine, u lavatu di l'acqua è a purificazione sò realizati per ottene finalmente un biancumetilcellulosapolvara. Stu polveru, in particulare a so suluzione aquosa, hà proprietà fisiche interessanti. L'etere di cellulosa utilizatu in l'industria di a custruzzione hè l'etere di metil hydroxyethyl cellulosa o metil hydroxypropyl cellulosa (riferitu cum'è MHEC o MHPC, o un nome più simplificatu MC). Stu pruduttu ghjoca un rolu assai impurtante in u campu di u mortar in polvere secca. rolu impurtante.
Chì ghjè a ritenzione d'acqua di l'etere di metilcellulosa (MC)?
Risposta: U livellu di retenzioni di l'acqua hè unu di l'indicatori impurtanti per misurà a qualità di l'etere di metilcellulosa, soprattuttu in a custruzzione di strati magre di u mortar di cimentu è di gypsum. A ritenzione d'acqua rinfurzata pò prevene efficacemente u fenomenu di perdita di forza è cracking causatu da l'asciugatura eccessiva è l'idratazione insufficiente. L'eccellente retenzioni d'acqua di l'etere di metil cellulosa in cundizioni d'alta temperatura hè unu di l'indicatori impurtanti per distingue u rendiment di l'etere di metilcellulosa. In circustanze normale, a retenzioni d'acqua di l'eteri di metilcellulosa più cumuni diminuite cù l'aumentu di a temperatura. Quandu a temperatura s'arrizza à 40 ° C, a retenzioni d'acqua di l'eteri di metilcellulosa cumuni hè assai ridutta, chì hè assai impurtante in i zoni caldi è secchi. È a custruzzione di strata fina nantu à u latu assulanatu in l'estiu avarà un impattu seriu. Tuttavia, cumpensà a mancanza di retenzioni d'acqua per via di una alta dosa causarà una alta viscosità di u materiale per via di una alta dosa, chì causarà inconvenienti à a custruzzione.
A ritenzione d'acqua hè assai impurtante per ottimisà u prucessu di indurimentu di i sistemi di gelling minerale. Sutta l'azzione di l'etere di cellulosa, l'umidità hè liberata gradualmente à a capa di basa o à l'aria per un periudu di tempu prolongatu, assicurendu cusì chì u materiale di cimentu (cimentu o gypsum) hà un tempu abbastanza longu per interagisce cù l'acqua è gradualmente indurisce.
Chì ghjè u rolu di l'etere di metilcellulosa in u mortaru di polvere secca?
L'etere di metil-idrossietil-cellulosa (MHEC) è l'etere di metil-idrossipropil-cellulosa (HPMC) sò chjamati cumulativamente etere di metil-cellulosa.
In u campu di u mortaru in polvere secca, l'etere di metilcellulosa hè un materiale mudificatu impurtante per u mortaru in polvere secca, cum'è u mortu di stuccatura, gesso di gesso, adesivu di tile, mastice, materiale autolivellante, mortar spray, cola di carta da parati è materiale di calafat. In diversi mortare in polvere secca, l'etere di metilcellulosa ghjoca principarmenti u rolu di retenzioni d'acqua è ingrossi.
Tempu di posta: 09-09-2023