Focus on Cellulose ethers

Hidroxipropilmetilcelulosa

Hidroxipropilmetilcelulosa

L'idroxipropilmetilcelulosa (HPMC) hè un polìmicu soluble in acqua chì si produce à partir de la celulosa, generalmente de la madera o del algodón. S'utilice ampiamente in diverse industrii, cumprese l'alimenti, a farmacéutica, a cusmetica, a custruzzione è a tessili.

In l'industria alimentaria, a HPMC si usa cum'è espesante, emulsionante è agente di suspensión. S'utilice in prudutti cum'è helados, salsas, cremas, products horneados and other food processados.

In l'industria farmacéutica, a HPMC si usa cum'è agente aglutinante, spesante è stabilizzatore in tabletas, cápsulas e suspensiones liquidas.

In a custruzzione, a HPMC si usa cum'è additivu per morteros, cimenti è sì, per migliurà a so aderenza, a coesione è a resistenza à l'acqua.

L'HPMC hè sicura per u so usu in alimenti è prudutti farmacéutici è ùn si sà chì avè effetti secundarii avversi. Sin embargo, cum'è cun qualsiasi additivu alimentariu o farmacéuticu, alcune persone ponu esse alérgiche à l'HPMC. Hè impurtante di seguità l'istruzzioni di u pruduttu è rivisà l'ingredienti prima di cunsumà ogni alimentu o pruduttu farmacéuticu chì cuntene HPMC.


Tempu di post: 21-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!