CMC usu in l'alimentariu
Sodium carboxymethyl cellulosa (carboximetil cellulosa, sodium CMC) hè un derivatu carboxymethylated di cellulosa, cunnisciuta ancu com'è gomma di cellulosa, è hè a gomma di cellulosa ionica più impurtante.
CMC hè di solitu un compostu polimeru anionicu ottenutu da a reazione di a cellulosa naturali cù l'alkali causticu è l'acidu monocloroaceticu. U pesu moleculare di u compostu varieghja da parechji milla à un milione. u nodu unità di una molécula
CMC appartene à a mudificazione di cellulosa naturali. Attualmente, l'Organizazione di l'Alimentazione è l'Agricultura di e Nazioni Unite (FAO) è l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) anu chjamatu ufficialmente "cellulosa modificata". U metudu di sintesi di sodium carboxymethyl cellulosa hè statu inventatu da German E.Jansen in u 1918, è hè statu patentatu in u 1921 è fattu cunnisciutu à u mondu, da tandu hè statu cummercializatu in Europa.
CMC hè stata aduprata solu per i prudutti crudi, cum'è colloide è liant. Da u 1936 à u 1941, a ricerca di l'applicazione industriale di a cellulosa di sodium carboxymethyl hè stata abbastanza attiva, è parechji patenti abbastanza illuminanti sò stati publicati. Durante a Sicunna Guerra Munniali, l'Alimagna hà utilizatu CMC in detergenti sintetici cum'è un agentu anti-redeposition, È cum'è un sustitutu di qualchi gums naturali (cum'è gelatina, gomma arabica), l'industria CMC hè stata assai sviluppata.
CMC hè largamente utilizatu in l'industria petrolifera, geologica, chimica di ogni ghjornu, alimentaria, medicina è altre industrii, cunnisciutu cum'è "glutamate monosodiu industriale".
01 PART
Proprietà strutturale di CMC
CMC hè un pezzu biancu o ligeramente giallu, solidu granularu o fibru. Hè una sustanza chimica macromolecular chì pò assorbe l'acqua è inchjà. Quandu si gonfia in l'acqua, pò furmà una cola viscosa trasparente. U pH di a sospensjoni aquosa hè 6,5-8,5. A sustanza hè insolubile in solventi organici cum'è etanol, etere, acetone è cloroformu.
CMC solidu hè stabile à a luce è a temperatura di l'ambienti, è pò esse guardatu per un bellu pezzu in un ambiente seccu. CMC hè un tipu d'etere di cellulosa. Hè di solitu fattu di linter di cuttuni brevi (contenutu di cellulosa finu à 98%) o di polpa di lignu, chì hè trattatu cù l'idrossidu di sodiu è poi reagitu cù monochloroacetate di sodiu. U pesu moleculare di u compostu hè 6400 (± 1000). Ci sò generalmente dui metudi di preparazione: u metudu di carbone-acqua è u metudu di solvente. Ci sò ancu altri fibri vegetali chì sò usati per fà CMC.
02 PART
Funzioni è Applicazioni
CMC ùn hè micca solu un bon stabilizzatore di emulsione è addensante in l'applicazioni alimentari, ma hà ancu una stabilità eccellente di congelazione è di fusione, è pò migliurà u gustu di u pruduttu è allargà u tempu di almacenamento.
In u 1974, l'Organizazione di l'Alimentazione è l'Agricultura di e Nazioni Unite (FAO) è l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) anu appruvatu l'usu di CMC puri per l'alimentariu dopu rigurosu studii è prucessi biologichi è tossicologichi. L'assunzione sicura standard internaziunale (ADI) hè di 25 mg / kg di pesu corpu / ghjornu.
2.1 Spinsamentu è stabilità di emulsificazione
Eating CMC pò ghjucà un rolu in l'emulsificazione è l'estabilizazione di e bevande chì cuntenenu oliu è proteina. Questu hè chì CMC diventa un coloide stabile trasparente dopu esse dissolutu in l'acqua, è i particeddi di prutezione diventanu particeddi cù a listessa carica sottu a prutezzione di a film di coloide, chì ponu fà e particelle di prutezione in un statu stabile. Hè dinù un certu effettu emulsification, cusì à u listessu tempu, si pò riduce a tensione superficia trà grassu è acqua, cusì chì u grassu pò esse cumplettamente emulsified.
CMC pò migliurà a stabilità di u pruduttu perchè quandu u valore di pH di u pruduttu deviate da u puntu isoelectric di a proteina, a cellulosa di sodium carboxymethyl pò formate una struttura cumplessa cù a proteina, chì pò migliurà a stabilità di u pruduttu.
2.2 Aumentà u voluminu
L'usu di CMC in ice cream pò aumentà l'espansione di ice cream, migliurà a velocità di fusione, dà una bona forma è gustu, è cuntrullà a dimensione è a crescita di i cristalli di ghiaccio durante u trasportu è u almacenamentu. A quantità utilizata hè 0,5% di u tutale. U rapportu hè aghjuntu.
Questu hè chì CMC hà una bona retenzioni d'acqua è dispersibilità, è organicamente combina particeddi di prutezione, globuli di grassu è molécule d'acqua in u colloide per furmà un sistema uniforme è stabile.
2.3 Idrofilia e reidratazione
Sta pruprietà funziunale di CMC hè generalmente utilizata in a produzzione di pani, chì pò fà l'uniformità di u favo, aumentà u voluminu, riduce a slag, è ancu avè l'effettu di mantene caldu è frescu; i noodles aghjuntu cù CMC anu una bona retenzioni d'acqua, resistenza di coccia è bon gustu.
Questu hè determinatu da a struttura molekulari di CMC, chì hè un derivatu di cellulosa cù un gran numaru di gruppi idrofili in a catena molekulari: gruppu -OH, gruppu -COONa, cusì CMC hà una idrofilia megliu cà a cellulosa è a capacità di mantene l'acqua.
2.4 Gelation
CMC tixotropicu significa chì e catene macromolecular anu un certu numaru d'interazzione è tendenu à furmà una struttura tridimensionale. Dopu chì a struttura tridimensionale hè furmata, a viscosità di a suluzione aumenta, è dopu chì a struttura tridimensionale hè rotta, a viscosità diminuite. U fenomenu tixotropicu hè chì u cambiamentu di viscosità apparente dipende da u tempu.
Tixotropic CMC ghjoca un rolu impurtante in u sistema di gelificazione è pò esse usatu per fà gelatina, marmellata è altri alimenti.
2.5 Pò esse usatu cum'è agente clarificante, stabilizzatore di scuma, aumentanu u gustu
CMC pò esse usatu in a pruduzzioni di vinu per fà u gustu più dolce è riccu, è u gustu hè longu; in a pruduzzione di a biera, pò esse usata com'è stabilizzatore di scuma per a biera, facendu a scuma ricca è durabile è migliurà u gustu.
CMC hè un polielectrolyte, chì pò participà à diverse reazzioni in u vinu per mantene l'equilibriu di u corpu di vinu. À u listessu tempu, si combina ancu cù i cristalli chì anu furmatu, cambiendu a struttura di i cristalli, cambiendu e cundizioni di i cristalli in u vinu, è pruvucannu a precipitazione. Agregazione di e cose.
Tempu di Postu: Nov-07-2022