Focus on Cellulose ethers

Effettu di a temperatura di l'ambienti nantu à a lavorabilità di u gypsum modificatu cù l'etere di cellulosa

Effettu di a temperatura di l'ambienti nantu à a lavorabilità di u gypsum modificatu cù l'etere di cellulosa

U funziunamentu di l'etere di cellulosa mudificatu di gypsum à diverse temperature ambientali hè assai diversu, ma u so mecanismu ùn hè micca chjaru. L'effetti di l'etere di cellulosa nantu à i paràmetri reologichi è a retenzioni d'acqua di slurry di gypsum à diverse temperature ambientali sò stati studiati. U diametru idrodinamicu di l'etere di cellulosa in a fase liquida hè stata misurata da u metudu di scattering di luce dinamica, è u mecanismu di influenza hè statu esploratu. I risultati mostranu chì l'etere di cellulosa hà un bonu effettu di retenzione di l'acqua è addensante nantu à u gypsum. Cù l'aumentu di u cuntenutu di l'etere di cellulosa, a viscosità di u slurry aumenta è a capacità di retene l'acqua aumenta. In ogni casu, cù l'aumentu di a temperatura, a capacità di retenzione di l'acqua di u slurry di gypsum mudificatu diminuite à un certu puntu, è i paràmetri reologichi cambianu ancu. In cunsiderà chì l'associazione di colloidi di cellulosa etere pò ottene a retenzioni di l'acqua bluccandu u canali di trasportu di l'acqua, l'aumentu di a temperatura pò purtà à a disintegrazione di l'associazione di grande volume prodotta da l'etere di cellulosa, riducendu cusì a retenzioni d'acqua è u funziunamentu di u gypsum mudificatu.

Parolle chjave:gesso; etere di cellulosa; Temperature; ritenzione d'acqua; reologia

 

0. Introduzione

Gypsum, cum'è un tipu di materiale ecologicu cù una bona custruzzione è pruprietà fisiche, hè largamente utilizatu in i prughjetti di decorazione. In l'applicazione di materiali basati in gypsum, l'agente di ritenzione di l'acqua hè generalmente aghjuntu per mudificà a slurry per prevene a perdita d'acqua in u prucessu di idratazione è indurimentu. L'etere di cellulosa hè l'agente di retenzione di l'acqua più cumuni à u mumentu. Perchè ionicu CE reagisce cù Ca2 +, spessu usanu CE non ionicu, cum'è: hydroxypropyl metil cellulosa etere, hydroxyethyl metil cellulosa etere è metil cellulosa etere. Hè impurtante di studià e pruprietà di l'etere di cellulosa mudificatu di gypsum per una megliu applicazione di gypsum in l'ingegneria di decorazione.

L'etere di cellulosa hè un compostu molekulari altu pruduttu da a reazzione di cellulosa alcalina è agenti eterificante in certi cundizioni. L'etere di cellulosa non ionica utilizatu in l'ingegneria di a custruzzione hà una bona dispersione, ritenzione d'acqua, bonding è effettu addensante. L'aghjunzione di l'etere di cellulosa hà un effettu assai evidenti nantu à a retenzioni di l'acqua di gypsum, ma a forza di curvatura è di compressione di u corpu induritu di gypsum diminuisce ancu ligeramente cù l'aumentu di a quantità additiva. Questu hè chì l'etere di cellulosa hà un certu effettu di l'aria, chì introducerà bolle in u prucessu di mischju di slurry, riducendu cusì e proprietà meccaniche di u corpu induriti. À u listessu tempu, troppu etere di cellulosa farà u mischju di gypsum troppu appiccicosu, risultatu in a so prestazione di custruzzione.

U prucessu di idratazione di gypsum pò esse divisu in quattru tappe: dissoluzione di sulfate di calcium hemihydrate, nucleazione di cristallizazione di sulfate di calcium dihydrate, crescita di nucleus cristalline è furmazione di struttura cristallina. In u prucessu di idratazione di gesso, u gruppu funzionale idrofilu di l'etere di cellulosa adsorbente nantu à a superficia di particelle di gesso ripararà una parte di e molécule d'acqua, ritardandu cusì u prucessu di nucleazione di l'idratazione di gesso è allargendu u tempu di presa di gesso. Attraversu l'osservazione SEM, Mroz hà truvatu chì, ancu s'è a prisenza di l'etere di cellulosa, ritardava a crescita di cristalli, ma aumentava a superposizione è l'aggregazione di cristalli.

Ether cellulosa cuntene gruppi hydrophilic cusì ch'ella hà una certa hydrophilicity, polimeru catina longa interconnecting cù l 'altri cusì ch'ellu hà una alta viscosità, l 'interazzione di i dui face cellulosa hà un bonu effettu addensante acqua-rittenimentu su mischiu gesso. Bulichen spiegò u mecanismu di ritenzione di l'acqua di l'etere di cellulosa in u cimentu. À un mischju bassu, l'etere di cellulosa adsorbe nantu à u cimentu per l'assorbimentu intramolecular di l'acqua è accumpagnatu da gonfiore per ottene a ritenzione d'acqua. À questu tempu, a retenzioni d'acqua hè povira. A dosa alta, l'etere di cellulosa formarà centinaie di nanometri à uni pochi microns di polimeru colloidale, bluccà in modu efficace u sistema di gel in u burcu, per ottene una ritenzione d'acqua efficiente. U mecanismu d'azzione di l'etere di cellulosa in u gypsum hè u listessu chì in u cimentu, ma a più alta concentrazione di SO42 in a fase fluida di u slurry di gypsum debilitarà l'effettu di retenzione di l'acqua di a cellulosa.

Basatu annantu à u cuntenutu di sopra, pò esse truvatu chì a ricerca attuale nantu à u gesso mudificatu di l'etere di cellulosa si concentra principalmente in u prucessu di idratazione di l'etere di cellulosa nantu à a mistura di gesso, proprietà di ritenzione d'acqua, proprietà meccaniche è microstruttura di u corpu induritu, è u mecanismu di etere di cellulosa. ritenzione d'acqua. Tuttavia, u studiu nantu à l'interazzione trà l'etere di cellulosa è u slurry di gypsum à alta temperatura hè sempre insufficiente. A suluzione aquosa d'ether di cellulosa si gelatinizerà à una temperatura specifica. Quandu a temperatura aumenta, a viscosità di a suluzione aquosa di cellulosa diminuisce gradualmente. Quandu a temperatura di gelatinizazione hè righjunta, l'etere di cellulosa serà precipitatu in gel biancu. Per esempiu, in a custruzzione di l'estiu, a temperatura di l'ambienti hè alta, e proprietà di u gelu termale di l'etere di cellulosa hè obligatu à purtà à cambiamenti in a lavorabilità di u slurry di gypsum mudificatu. Stu travagliu esplora l'effettu di l'aumentu di a temperatura nantu à a lavorabilità di u materiale di gesso mudificatu in etere di cellulosa per mezu di esperimenti sistematichi, è furnisce una guida per l'applicazione pratica di l'etere di cellulosa mudificatu.

 

1. Sperimenta

1.1 Materia prima

Gypsum hè u gesso di edifiziu naturali di tipu β furnitu da Beijing Ecological Home Group.

Etere di cellulosa sceltu da Shandong Yiteng Group hydroxypropyl methyl cellulosa etere, specificazioni di u produttu per 75.000 mPa·s, 100.000 mPa·s è 200.000mPa·s, temperatura di gelation sopra 60 ℃. L'acidu citricu hè statu sceltu cum'è retarder di gypsum.

1.2 Test di Reologia

U strumentu di prova reologica utilizatu era un reometru RST⁃CC pruduttu da BROOKFIELD USA. I paràmetri reologichi cum'è a viscosità plastica è u sforzu di tagliolu di rendimentu di slurry di gypsum sò stati determinati da u containeru di campioni MBT⁃40F⁃0046 è u rotore CC3⁃40, è e dati sò stati trattati da u software RHE3000.

E caratteristiche di a mistura di gypsum cunformanu à u cumpurtamentu reologicu di u fluidu Bingham, chì hè generalmente studiatu cù u mudellu Bingham. In ogni casu, per via di a pseudoplasticità di l'etere di cellulosa aghjuntu à u gypsum mudificatu in polimeru, a mistura di slurry generalmente presenta una certa proprietà di diluente di cisura. In questu casu, u mudellu Bingham (M⁃B) mudificatu pò discrive megliu a curva reologica di gypsum. Per studià a deformazione di cisura di gypsum, stu travagliu usa ancu u mudellu Herschel⁃Bulkley (H⁃B).

1.3 Test di ritenzione d'acqua

Prucedura di prova riferite à GB/T28627⁃2012 Plastering Plaster. Duranti l'esperimentu cù a temperatura cum'è a variabile, u gypsum hè stata preheated 1h in anticipu à a temperatura currispundenti in u fornu, è l'acqua mischiata utilizata in l'esperimentu hè stata preheated 1h in a temperatura currispundenti in u bagnu d'acqua di temperatura constante, è l'instrumentu utilizatu. hè stata preriscaldata.

1.4 Test di diamitru idrodinamicu

U diametru idrodinamicu (D50) di l'associazione di polimeri HPMC in fase liquida hè statu misuratu cù un analizzatore dinamicu di particella di dispersione di luce (Malvern Zetasizer NanoZS90).

 

2. Risultati è discussione

2.1 Pruprietà reologica di gypsum mudificatu HPMC

A viscosità apparente hè u rapportu di u sforzu di tagliolu à u tassu di tagliu chì agisce nantu à un fluidu è hè un paràmetru per caratterizà u flussu di fluidi non newtoniani. A viscosità apparente di u slurry di gypsum mudificatu hà cambiatu cù u cuntenutu di l'etere di cellulosa sottu trè specificazioni differenti (75000mPa·s, 100.000mpa ·s è 200000mPa·s). A temperatura di prova era 20 ℃. Quandu u ritmu di tagliolu di u reometru hè 14min-1, si pò truvà chì a viscosità di u slurry di gypsum aumenta cù l'aumentu di l'incorporazione di HPMC, è più a viscosità di HPMC hè, più a viscosità di u slurry di gypsum modificata serà. Questu indica chì HPMC hà un effettu di ispessimentu è viscosificazione evidenti nantu à u slurry di gypsum. Gypsum slurry è cellulosa etere sò sustanzi cù una certa viscosità. In a mistura di gesso mudificata, l'etere di cellulosa hè adsorbitu nantu à a superficia di i prudutti di idratazione di gesso, è a reta formata da l'etere di cellulosa è a reta formata da a mistura di gesso sò intrecciate, chì risultanu in "effettu di superposizione", chì migliora significativamente a viscosità generale di u materiale mudificatu basatu di gesso.

Le curve di sforzo di taglio ⁃ di pasta di gesso puro (G⁃H) e di gesso modificato (G⁃H) drogata con 75000mPa· s-HPMC, come deduce dal modello Bingham (M⁃B) rivisto. Pò esse truvatu chì cù l'aumentu di a velocità di cisura, u stress di cisura di a mistura aumenta ancu. On obtient les valeurs de viscosité plastique (ηp) et de contrainte de cisaillement d'élasticité (τ0) du gypse pur et du gypse modifié HPMC à différentes températures.

À partir des valeurs de viscosité plastique (ηp) et de contrainte de cisaillement à l'élasticité (τ0) du gypse pur et du gypse modifié HPMC à différentes températures, on peut voir que la contrainte d'élasticité du gypse modifié HPMC diminuera continuellement avec l'augmentation de la température, et le rendement. U stress diminuirà di 33% à 60 ℃ cumparatu cù 20 ℃. Osservendu a curva di viscosità plastica, si pò truvà chì a viscosità plastica di u slurry di gypsum mudificatu diminuisce ancu cù l'aumentu di a temperatura. In ogni casu, u stress di rendiment è a viscosità plastica di u slurry di gypsum puri aumentanu ligeramente cù l'aumentu di a temperatura, chì indica chì u cambiamentu di i paràmetri reologichi di u slurry di gypsum mudificatu HPMC in u prucessu di crescita di a temperatura hè causatu da u cambiamentu di proprietà HPMC.

U valore di u sforzu di rendimentu di u slurry di gesso riflette u valore massimu di sforzu di tagliolu quandu u slurry resiste à a deformazione di taglio. Quantu più grande hè u valore di tensione di rendiment, più stabile u slurry di gypsum pò esse. A viscosità plastica riflette a rata di deformazione di u slurry di gypsum. A più grande hè a viscosità plastica, più longu serà u tempu di deformazione di cisura di a slurry. In cunclusioni, i dui parametri reologichi di u slurry di gypsum modificatu HPMC diminuiscenu ovviamente cù l'aumentu di a temperatura, è l'effettu di ispessimentu di HPMC nantu à u slurry di gypsum hè debilitatu.

A deformazione di cisura di u slurry si riferisce à l'effetto di slurry di cisellamentu o di diluzione di cisura riflessa da a slurry quandu hè sottumessu à a forza di taglio. L'effettu di deformazione di cisura di u slurry pò esse ghjudicatu da l'indice pseudoplasticu n ottenutu da a curva di fitting. Quandu n < 1, u slurry di gypsum mostra un diluimentu di tagliolu, è u gradu di diluzione di tagliu di u slurry di gypsum diventa più altu cù a diminuzione di n. Quandu n > 1, u slurry di gypsum mostrava un ispessimentu di cisura, è u gradu di ispessimentu di cisura di u slurry di gypsum cresce cù l'aumentu di n. Le curve reologiche di slurry di gesso modificato HPMC a diverse temperature basate su un adattamento del modello Herschel⁃Bulkley (H⁃B), ottengono così l'indice pseudoplastico n di slurry di gesso modificato HPMC.

Sicondu l'indice pseudoplasticu n di u slurry di gesso modificatu HPMC, a deformazione di tagliolu di u slurry di gypsum mischju cù HPMC hè un diluimentu di tagliolu, è u valore n aumenta gradualmente cù l'aumentu di a temperatura, chì indica chì u cumpurtamentu di diluzione di cisura di u slurry di gypsum modificatu HPMC hà da esse. esse debilitatu in una certa misura quandu affettatu da a temperatura.

Basatu nantu à i cambiamenti di viscosità apparenti di u slurry di gypsum mudificatu cù a velocità di taglio calculata da i dati di sforzu di taglio di 75000 mPa· HPMC à diverse temperature, si pò truvà chì a viscosità plastica di u slurry di gypsum mudificatu diminuisce rapidamente cù l'aumentu di a velocità di taglio. chì verifica u risultatu adattatu di u mudellu H⁃B. U slurry di gypsum mudificatu dimustrava caratteristiche di diluzione di taglio. Cù l'aumentu di a temperatura, a viscosità apparente di a mistura diminuisce in una certa misura à u tassu di cisura bassu, chì indica chì l'effettu di diluzione di cisura di u slurry di gypsum mudificatu hè debilitatu.

In l'usu attuale di stufa di gesso, u slurry di gesso hè necessariu per esse faciule da deformà in u prucessu di strofinamentu è per stà stabile à u riposu, chì esige chì u slurry di gesso hà boni caratteristiche di diluzione di taglio, è u cambiamentu di taglio di u gesso mudificatu HPMC hè raru. un certu puntu, chì ùn hè micca favurevule à a custruzzione di materiali di gypsum. A viscosità di HPMC hè unu di i paràmetri impurtanti, è ancu u mutivu principale chì ghjoca u rolu di addensamentu per migliurà e caratteristiche variabili di u flussu di mischju. L'etere di cellulosa stessu hà e proprietà di u gelu caldu, a viscosità di a so suluzione aquosa diminuisce gradualmente cum'è a temperatura aumenta, è u gelu biancu precipita à a temperatura di gelazione. U cambiamentu di i paràmetri reologichi di l'etere di cellulosa mudificatu di gypsum cù a temperatura hè strettamente ligata à u cambiamentu di viscosità, perchè l'effettu addensante hè u risultatu di a superposizione di l'etere di cellulosa è slurry mixed. In ingegneria pratica, l'impattu di a temperatura ambientale nantu à u rendiment HPMC deve esse cunsideratu. Per esempiu, a temperatura di a materia prima deve esse cuntrullata in alta temperatura in l'estiu per evità u poviru rendimentu di travagliu di gypsum mudificatu causatu da alta temperatura.

2.2 Ritenzione d'acqua diGesso modificato HPMC

A ritenzione d'acqua di slurry di gypsum mudificatu cù trè specificazioni diffirenti di l'etere di cellulosa hè cambiata cù a curva di dosa. Cù l'aumentu di a dosa di HPMC, u tassu di ritenzione d'acqua di slurry di gypsum hè significativamente migliuratu, è a tendenza di crescita diventa stabile quandu a dosa di HPMC righjunghji 0,3%. Infine, u tassu di ritenzione d'acqua di slurry di gypsum hè stabile à 90% ~ 95%. Questu indica chì l'HPMC hà un effettu di ritenzione di l'acqua evidenti nantu à a pasta di pasta di petra, ma l'effettu di ritenzione di l'acqua ùn hè micca significativamente migliuratu cum'è a dosa cuntinueghja à aumentà. Trè specificazioni di a diffarenza di a tarifa di ritenzione di l'acqua HPMC ùn hè micca grande, per esempiu, quandu u cuntenutu hè 0,3%, a gamma di a tarifa di ritenzione d'acqua hè 5%, a deviazione standard hè 2,2. L'HPMC cù a viscosità più alta ùn hè micca a più alta ritenzione di l'acqua, è l'HPMC cù a viscosità più bassa ùn hè micca a più bassa di retenzioni d'acqua. Tuttavia, paragunatu à u gesso puro, u tassu di ritenzione di l'acqua di i trè HPMC per u slurry di gesso hè significativamente migliuratu, è u tassu di ritenzione d'acqua di u gessu mudificatu in u cuntenutu di 0,3% hè aumentatu da 95%, 106%, 97% paragunatu cù u gruppu di cuntrollu in biancu. L'etere di cellulosa pò ovviamente migliurà a retenzioni d'acqua di slurry di gypsum. Cù l'aumentu di u cuntenutu di HPMC, u tassu di ritenzione di l'acqua di u slurry di gypsum modificatu HPMC cù una viscosità diversa righjunghje gradualmente u puntu di saturazione. 10000mPa·sHPMC hà righjuntu u puntu di saturazione à 0,3%, 75000mPa·s è 20000mPa·s HPMC hà righjuntu u puntu di saturazione à 0,2%. I risultati mostranu chì a ritenzione di l'acqua di 75000mPa·s HPMC mudificatu gypsum cambia cù a temperatura sottu a dosa differente. Cù a diminuzione di a temperatura, u tassu di ritenzione di l'acqua di u gypsum mudificatu HPMC diminuisce gradualmente, mentre chì u tassu di ritenzione di l'acqua di u gypsum puro resta invariatu, chì indica chì l'aumentu di a temperatura indebolisce l'effettu di ritenzione di l'acqua di HPMC nantu à u gypsum. U tassu di ritenzione di l'acqua di HPMC hè diminuitu di 31,5% quandu a temperatura aumentava da 20 ℃ à 40 ℃. Quandu a temperatura aumenta da 40 ℃ à 60 ℃, u tassu di ritenzione d'acqua di u gypsum mudificatu HPMC hè basicamente uguale à quellu di u gypsum puro, chì indica chì HPMC hà persu l'effettu di migliurà a ritenzione d'acqua di gypsum in questu tempu. Jian Jian è Wang Peiming pruposti chì l'etere di cellulosa stessu hà un fenomenu di gel termale, u cambiamentu di a temperatura portarà à cambiamenti in a viscosità, a morfologia è l'adsorption di l'etere di cellulosa, chì hè obligatu à purtà à cambiamenti in u funziunamentu di u mischju slurry. Bulichen hà ancu truvatu chì a viscosità dinamica di suluzione di cimentu chì cuntene HPMC diminuite cù a temperatura crescente.

U cambiamentu di retenzioni d'acqua di a mistura causata da l'aumentu di a temperatura deve esse cumminata cù u mecanismu di l'etere di cellulosa. Bulichen spiegò u mecanismu da quale l'etere di cellulosa pò retene l'acqua in u cimentu. In i sistemi basati in cimentu, HPMC migliurà a rata di ritenzione d'acqua di slurry riducendu a permeabilità di a "torta di filtru" furmatu da u sistema di cimentazione. Una certa cuncentrazione di HPMC in a fase liquida formarà parechji centu nanometri à uni pochi microns di associazione coloidale, questu hà un certu voluminu di struttura di polimeru pò effittivamenti inserisce u canali di trasmissione di l'acqua in u mischju, riduce a permeabilità di "filter cake". per ottene una ritenzione d'acqua efficiente. Bulichen hà ancu dimustratu chì HPMCS in gypsum presentanu u stessu mecanismu. Dunque, u studiu di u diametru idromeccanicu di l'associu formatu da HPMC in a fase liquida pò spiegà l'effettu di HPMC nantu à a retenzioni d'acqua di gypsum.

2.3 Diamitru idrodinamicu di l'associazione di colloidi HPMC

Curve di distribuzione di particella di diverse concentrazioni di 75000mPa·s HPMC in a fase di liquidu, è e curve di distribuzione di particella di trè specificazioni di HPMC in a fase di liquidu à a cuncentrazione di 0,6%. Pò esse vistu da a curva di distribuzione di particella di HPMC di trè specificazioni in a fase di liquidu quandu a cuncentrazione hè di 0,6% chì, cù l'aumentu di a concentrazione di HPMC, a dimensione di particella di i composti assuciati formati in a fase liquida aumenta ancu. Quandu a cuncentrazione hè bassu, i particeddi furmati da l'agregazione HPMC sò chjuchi, è solu una piccula parte di l'agregazione HPMC in particeddi di circa 100 nm. Quandu a cuncentrazione di HPMC hè 1%, ci sò un gran numaru di associazioni coloidali cù un diametru idrodinamicu di circa 300 nm, chì hè un signu impurtante di sovrapposizione moleculare. Questa struttura di polimerizazione "grande voluminu" pò bluccà in modu efficace u canali di trasmissione di l'acqua in u mischju, riduce a "permeabilità di torta", è a retenzioni d'acqua currispondente di mistura di gypsum in questa cuncentrazione hè ancu più grande di 90%. I diametri idromeccanici di HPMC cù diverse viscosità in a fase liquida sò basicamente uguali, chì spiega a rata di ritenzione d'acqua simili di u slurry di gypsum modificatu HPMC cù viscosità differenti.

Curve di distribuzione di dimensione di particella di 75000mPa·s HPMC cun 1% cuncentrazione à diverse temperature. Cù l'aumentu di a temperatura, a descomposizione di l'associazione colloidale HPMC pò esse ovviamente truvata. À 40 ℃, u grande vulume di l'associazione 300nm hè sparitu cumplettamente è si scompone in particelle di picculu voluminu di 15nm. Cù l'aumentu ulteriore di a temperatura, HPMC diventa particelle più chjuche, è a ritenzione d'acqua di slurry di gypsum hè completamente persa.

U fenomenu di pruprietà HPMC chì cambia cù l'aumentu di a temperatura hè cunnisciutu ancu com'è proprietà di gel caldu, a vista cumuni esistente hè chì à una temperatura bassu, macromolecule HPMC prima disperse in acqua per dissolve suluzione, molécules HPMC in alta cuncentrazione formanu grande associazione di particella. . Quandu a temperatura aumenta, l'idratazione di HPMC hè debilitatu, l'acqua trà e catene hè scaricata gradualmente, i grandi cumposti di l'associu sò gradualmente dispersi in picculi particelle, a viscosità di a suluzione diminuite, è a struttura di a rete tridimensionale hè furmata quandu a gelazione. a temperatura hè righjunta, è u gelu biancu hè precipitatu.

Bodvik hà truvatu chì a microstruttura è e proprietà di adsorzione di HPMC in fase liquida sò state cambiate. Cumminatu cù a teoria di Bulichen di l'associazione coloidale HPMC chì blocca u canali di trasportu di l'acqua di slurry, hè stata cunclusa chì l'aumentu di a temperatura hà purtatu à a disintegrazione di l'associazione colloidale HPMC, risultatu in a diminuzione di a ritenzione d'acqua di gypsum mudificatu.

 

3. Cunclusioni

(1) L'etere di cellulosa stessu hà una viscosità elevata è un effettu "superimpostu" cù slurry di gypsum, ghjucanu un effettu di ispessimentu evidenti. À a temperatura di l'ambienti, l'effettu di ispessimentu diventa più evidente cù l'aumentu di a viscosità è a dosa di l'etere di cellulosa. In ogni casu, cù l'aumentu di a temperatura, a viscosità di l'etere di cellulosa diminuisce, u so effettu addensante si debilita, u stress di taglio di rendimentu è a viscosità plastica di a mistura di gypsum diminuite, a pseudoplasticità si debilita, è a pruprietà di a custruzione diventa peghju.

(2) L'etere di cellulosa hà migliuratu a ritenzione di l'acqua di gypsum, ma cù l'aumentu di a temperatura, a ritenzione di l'acqua di gypsum mudificatu hà ancu diminuitu significativamente, ancu à 60 ℃ perde completamente l'effettu di a ritenzione d'acqua. U tassu di retenzioni di l'acqua di u slurry di gypsum hè statu migliuratu significativamente da l'etere di cellulosa, è u tassu di ritenzione di l'acqua di u slurry di gypsum modificatu HPMC cù una viscosità diversa hà righjuntu gradualmente u puntu di saturazione cù l'aumentu di a dosa. A ritenzione di l'acqua di gypsum hè generalmente proporzionale à a viscosità di l'etere di cellulosa, à una viscosità alta hà pocu effettu.

(3) I fatturi internu chì cambianu a retenzioni di l'acqua di l'etere di cellulosa cù a temperatura sò strettamente ligati à a morfologia microscòpica di l'etere di cellulosa in fase liquida. À una certa cuncentrazione, l'etere di cellulosa tende à aggregate per furmà grandi associazioni coloidali, bluccà u canali di trasportu d'acqua di a mistura di gypsum per ottene una alta retenzioni d'acqua. In ogni casu, cù l'aumentu di a temperatura, per via di a pruprietà di gelazione termale di l'etere di cellulosa stessu, l'associu di grande colloidi formatu prima redisperse, purtendu à a diminuzione di u rendiment di ritenzione d'acqua.


Tempu di post: 26-Jan-2023
Chat in ligna WhatsApp!