Differenze in e proprietà fisicochimiche di HPMC è HEMC
A temperatura di u gelu hè un indicatore impurtante di l'etere di cellulosa. Soluzioni aquosa di l'eteri di cellulosa anu proprietà termogelanti. Quandu a temperatura aumenta, a viscosità cuntinueghja à diminuisce. Quandu a temperatura di a suluzione righjunghji un certu valore, a suluzione di l'etere di cellulosa ùn hè più trasparente, ma forma un colloide biancu, è infine perde a so viscosità. A prova di temperatura di u gelu si riferisce à inizià a mostra di l'etere di cellulosa cù una cuncentrazione di 0,2% di suluzione d'etere di cellulosa è u riscaldamentu lentamente in un bagnu d'acqua finu à chì a suluzione pare un gelu biancu o ancu biancu, è a viscosità hè completamente persa. A temperatura di a suluzione hè a temperatura di u gelu di l'etere di cellulosa.
U rapportu di methoxy, hydroxypropyl è HPMC hà una certa influenza nantu à a solubilità in acqua, a capacità di mantene l'acqua, l'attività di a superficia è a temperatura di u gelu di u pruduttu. In generale, HPMC cù un altu cuntenutu di methoxyl è un bassu cuntenutu di hydroxypropyl hà una bona solubilità in acqua è una bona attività di a superficia, ma a temperatura di u gel hè bassu: l'aumentu di u cuntenutu di l'idrossipropile è a riduzione di u cuntenutu di metossi pò aumentà a temperatura di u gel. Tuttavia, un cuntenutu troppu altu di hydroxypropyl riduce a temperatura di u gel, a solubilità in acqua è l'attività di a superficia. Dunque, i pruduttori di l'etere di cellulosa devenu cuntrullà strettamente u cuntenutu di u gruppu per assicurà a qualità di u produttu stabile.
Applicazione di l'industria di a custruzione
HPMC è HEMC anu funzioni simili in i materiali di costruzione. Pò esse usatu cum'è dispersante, agenti di retenzione di l'acqua, addensante, legante, etc. Hè principarmenti utilizatu in a furmazione di u mortar di cimentu è i prudutti di gypsum. Hè aduprata in u mortar di cimentu per aumentà a so coesione è a lavorabilità, riduce a floculazione, aumenta a viscosità è a ritirata, è hà funzioni di ritenzione d'acqua, riducendu a perdita d'acqua nantu à a superficia di cimentu, aumentendu a forza, prevenendu crepe è intemperie di sali solubili in acqua. etc. Ampiamente usatu in cimentu, gypsum, mortar è altri materiali. Pò esse usatu cum'è un agentu filmatu, addensante, emulsionante è stabilizzante per a pittura di lattice è di pittura di resina soluble in acqua. Havi una bona resistenza à l'usura, uniformità è aderenza, migliurà a tensione di a superficia, a stabilità à l'acidu-base è a cumpatibilità cù i pigmenti metallichi. A causa di a so bona stabilità di u almacenamentu di viscosità, hè particularmente adattatu cum'è dispersante in emulsioni. In tuttu, ancu s'è u sistema hè chjucu, funziona bè è hà una larga gamma di applicazioni.
A temperatura di u gelu di l'etere di cellulosa determina a so stabilità termale in l'applicazione. A temperatura di u gelu di HPMC hè di solitu trà 60 ° C è 75 ° C, secondu u tipu, u cuntenutu di u gruppu è u prucessu di produzzione di diversi fabricatori. A causa di e caratteristiche di u gruppu HEMC, a so temperatura di gelazione hè relativamente alta, di solitu sopra à 80 ° C, cusì a so stabilità à alte temperature hè attribuita à HPMC. In l'applicazione pratica, in l'ambienti caldi di a custruzzione di l'estiu, a capacità di mantene l'acqua di HEMC cù a listessa viscosità è dosa hè megliu cà quella di HPMC. In particulare in u sudu, u mortaru hè qualchì volta appiicatu à alta temperatura. L'etere di cellulosa di u gelu di a bassa temperatura perderà i so effetti addensanti è di ritenzione di l'acqua à alta temperatura, accelerà cusì l'indurimentu di u mortar di cimentu è affettanu direttamente a custruzzione è a resistenza di crack.
Poiché ci sono più gruppi idrofili nella struttura di HEMC, ha una migliore idrofilia. Inoltre, a resistenza di flussu verticale di HEMC hè ancu relativamente bona. L'effettu di l'applicazione di HPMC in adesiva di tile serà megliu.
Tempu di posta: 06-06-2023