Sviluppu di u Addensante Reologicu
U sviluppu di addensanti reologichi hè statu un passu impurtante in a storia di a scienza di i materiali è l'ingegneria. Addensanti reologichi sò materiali chì ponu aumentà a viscosità è / o cuntrullà e proprietà di flussu di liquidi, suspensioni è emulsioni.
U primu addensante reologicu hè statu scupertu accidintali in u 19u seculu, quandu una mistura di acqua è farina hè stata lasciata per un periudu di tempu, risultatu in una sustanza grossa, cum'è gel. Questa mistura hè stata dopu truvata per esse una sospensjoni simplice di particeddi di farina in l'acqua, chì puderia esse usata com'è addensante in diverse applicazioni.
À u principiu di u XXu seculu, altri materiali sò stati scuperti per avè proprietà di ispessi, cum'è amidi, gomme è argile. Questi materiali sò stati usati cum'è addensanti reologichi in una varietà di applicazioni, da l'alimentariu è i cusmetichi à i pitture è i fluidi di perforazione.
Tuttavia, questi addensanti naturali avianu limitazioni, cum'è u rendiment variabile, a sensibilità à e cundizioni di trasfurmazioni è a putenziale contaminazione microbiologica. Questu hà purtatu à u sviluppu di addensanti reologichi sintetici, cum'è eteri di cellulosa, polimeri acrilichi è poliuretani.
Eteri di cellulosa, cum'è carboxymethyl cellulosa di sodiu (CMC), metil cellulosa (MC), è hydroxypropyl cellulosa (HPC), sò diventati unu di i addensanti reologichi più utilizati in diverse applicazioni, per via di e so proprietà uniche, cum'è a solubilità in acqua. Stabilità di pH, sensibilità di forza ionica è capacità di furmazione di film.
U sviluppu di addensanti reologichi sintetici hà permessu a formulazione di prudutti cun un rendimentu consistente, una stabilità mejorata è una funziunalità mejorata. Cù a crescente dumanda di materiali d'alta prestazione, u sviluppu di novi addensanti reologichi hè previstu di cuntinuà, guidatu da i progressi in a scienza di i materiali, a chimica è l'ingegneria.
Tempu di post: 21-mar-2023