Etere idrossietil cellulosa
L'etere di cellulosa idrossietil, una sustanza attiva di superficia non ionica, hè un addensante d'inchiostro organico à base d'acqua di etere di cellulosa. Hè un compostu non-ionicu soluble in acqua è hà una bona capacità di addensante à l'acqua.
Havi assai caratteristiche, cum'è ingrossu, flottante, bonding, emulsifying, film-forming, cuncentrazione, prutezzione di l'acqua da l'evaporazione, ottene è assicurendu l'attività di particeddi, è hà ancu assai proprietà spiciali.
Dispersante
Un dispersant è un tensioattivo che ha due proprietà opposte di lipofilia e idrofilia nella molecola. Puderà disperse uniformemente i particeddi solidi è liquidi di pigmenti inorganici è organici chì sò difficiuli di dissolve in liquidu, è à u stessu tempu impediscenu e particelle di stallà è agglomerate, furmendu un agentu anfifilicu necessariu per una sospensjoni stabile.
Cù u dispersante, pò migliurà u gloss, impediscenu u culore flottante, è migliurà a putenza di tinta. Innota chì u putere di tinting ùn hè micca u più altu pussibule in u sistema di culore automaticu, riduce a viscosità, aumenta a carica di pigmenti, etc.
Agente bagnante
L'agentu di umidificatu ghjoca un rolu d'avanguardia in u sistema di revestimentu, chì pò ghjunghje à a superficia di u sustrato prima per "pavimenta a strada", è poi a sustanza chì forma a film pò esse sparghje nantu à a "strada" chì l'agente di umidificazione hà viaghjatu. In u sistema basatu à l'acqua, l'agentu di umidità hè assai impurtante, perchè a tensione di a superficia di l'acqua hè assai alta, righjunghjendu 72 dynes, chì hè assai più altu ch'è a tensione di a superficia di u sustrato. Spread flow.
Agente antischiuma
Defoamer hè ancu chjamatu defoamer, agent antifoaming, è agentu di schiuma in realtà significa per eliminà a scuma. Hè una sustanza cù una tensione superficiale bassa è una attività di superficia alta, chì ponu suppressione o eliminà a scuma in u sistema. Parechje schiume dannusu seranu prudutte in u prucessu di produzzione industriale, chì impedisce seriamente u prugressu di a produzzione. À questu tempu, hè necessariu aghjunghje un defoamer per eliminà sti spumanti dannosi.
Diossidu di titaniu
L'industria di pittura hè u più grande usu di diossidu di titaniu, in particulare di diossidu di titaniu rutile, a maiò parte di quale sò cunsumati da a industria di pittura. A pittura fatta di diossidu di titaniu hà culori brillanti, un altu putere di ocultazione, una forte putenza di tintura, una dosa bassa è parechje varietà. Pò prutege a stabilità di u mediu, è pò rinfurzà a forza meccanica è l'aderenza di a film di pittura per prevene i crack. Impedisce i raghji UV è l'umidità da a penetrazione, allargendu a vita di a film di pittura.
Kaolin
Kaolin hè un tipu di filler. Quandu s'utilice in i rivestimenti, e so funzioni principali sò: riempimentu, aumentendu u gruixu di a film di pittura, facendu a film di pittura più plump è solidu; migliurà a resistenza à l'usura è a durabilità; aghjustendu e proprietà ottiche di u revestimentu, cambiendu L'apparenza di a film di revestimentu; cum'è un riempimentu in u revestimentu, pò riduce a quantità di resina utilizata è riduce u costu di produzzione; ghjoca un rolu di guida in e proprietà chimiche di u film di revestimentu, cum'è rinfurzà l'anti-ruggine è a ritardanza di fiamma.
calcium pisanti
Quandu u calciu pesante hè utilizatu in pitture architecturale di l'internu, pò esse usatu solu o in cumbinazioni cù talcu. In cunfrontu cù u talcu, u calciu pesante pò riduce u ritmu di calcificazione, migliurà a retenzioni di culore di vernici di culore chjaru è aumentanu a resistenza à u muffa.
Lotione
U rolu di l'emulsione hè di copre u pigmentu è u filler dopu a furmazione di film (u polu cù una forte capacità di colorazione hè u pigmentu, è u polu senza capacità di colorazione hè u filler) per prevene a rimozione di u polu. In generale, l'emulsioni di stirene-acrilica è acrilica pura sò aduprate per i muri esterni. Stirene-acrilicu hè costu-efficace, diventerà giallu, l'acrilico puro hà una bona resistenza à u clima è a ritenzione di u culore, è u prezzu hè ligeramente più altu. I pitture per pareti esterne di bassa qualità generalmente utilizanu emulsioni di stirene-acrilicu, è i pitture per pareti esterne di media à alta gamma generalmente utilizanu emulsioni acriliche pura.
Riassume
In a pruduzzione di rivestimenti, sò ancu aghjuntu materiali ausiliarii funziunali, cum'è conservatori è addensanti.
U sopra hè l'analisi di a cumpusizioni di e materie prime di pittura. Cù u sviluppu cuntinuu di l'ecunumia, i bisogni di e persone per i rivestimenti sò ancu in constantemente cambiante. Ci saranu più sorprese chì ci aspettanu in u futuru mercatu di pittura!
Tempu di Postu: Feb-14-2023