U core di i tile glazed hè glaze, chì hè una capa di pelle nantu à i tile, chì hà l'effettu di trasfurmà e petre in oru, dendu à l'artighjani di ceramica a pussibilità di fà mudelli vivi nantu à a superficia. In a pruduzzione di piastrelle vetrate, deve esse perseguita u rendimentu di u prucessu di slurry di smaltu stabile, per ottene un altu rendiment è qualità. I principali indicatori di u so rendimentu di u prucessu includenu viscosità, fluidità, dispersione, sospensione, ligame di smaltu di u corpu è liscia. In a pruduzzione attuale, scuntràmu i nostri bisogni di produzzione aghjustendu a formula di materie prime ceramiche è aghjunghjendu agenti ausiliarii chimichi, i più impurtanti di quali sò: CMC carboxymethyl cellulosa è argilla per aghjustà a viscosità, a velocità di raccolta di l'acqua è a fluidità, trà quale CMC hà ancu. un effettu decondensing. U tripolifosfatu di sodiu è l'agente di degumming liquidu PC67 anu a funzione di dispersing and decondensing, è u cunservatore hè di tumbà i batteri è i microorganismi per prutege a metil cellulosa. Duranti l'almacenamiento à longu andà di u slurry di glaze, i ioni in u slurry di glaze è l'acqua o metil formanu sustanzi insolubili è tixotropia, è u gruppu metile in u slurry di glaze falla è u flussu diminuisce. Questu articulu principarmenti discute cumu per allargà u metil U tempu efficau per stabilizzà u funziunamentu di u prucessu di slurry di glaze hè principalmente affettatu da metil CMC, a quantità d'acqua chì entra in u ballu, a quantità di caolin lavatu in a formula, u prucessu di trasfurmazioni, è staleness.
1. Effettu di u gruppu methyl (CMC) nantu à e proprietà di slurry glaze
Carbossimetilcellulosa CMChè un compostu polianionicu cù una bona solubilità in acqua ottenuta dopu a mudificazione chimica di fibri naturali (cellulosa alcalina è agenti di eterificazione chloroacetic acid), è hè ancu un polimeru organicu. Aduprate principalmente e so proprietà di ligame, ritenzione d'acqua, dispersione di sospensjoni è decondensazione per fà a superficia di smaltu liscia è densa. Ci hè diverse esigenze per a viscosità di CMC, è hè divisu in viscosità alta, media, bassa è ultra-bassa. I gruppi metili di viscosità alta è bassa sò principalmente ottenuti da a regulazione di a degradazione di a cellulosa, vale à dì a rottura di catene moleculari di cellulosa. L'effettu più impurtante hè causatu da l'ossigenu in l'aria. E cundizioni di reazione impurtanti per a preparazione di CMC d'alta viscosità sò a barriera di l'ossigenu, u flussu di nitrogenu, u rinfrescante è a congelazione, l'aghjunzione di l'agenti di cross-linking è u dispersante. Sicondu l'osservazione di Scheme 1, Scheme 2, è Scheme 3, si pò esse truvatu chì, ancu s'è a viscosità di u gruppu metilu di viscosità bassa hè più bassu di quella di u gruppu metile di viscosità alta, a stabilità di rendiment di u slurry di glaze hè. megliu cà quellu di u gruppu methyl high-viscosity. In termini di statu, u gruppu methyl low-viscosity hè più oxidized cà u gruppu methyl high-viscosity è hà una catena moleculare più corta. Sicondu u cuncettu di l'aumentu di l'entropia, hè un statu più stabile chì u gruppu metilu d'alta viscosità. Dunque, per perseguite l'stabilità di a formula, pudete pruvà à Aumentà a quantità di gruppi di metili di viscosità bassu, è dopu aduprà dui CMC per stabilizzà u flussu, evitendu grandi fluttuazioni in a produzzione per via di inestabilità di una sola CMC.
2. L'effettu di a quantità d'acqua chì entra in u ballu nantu à u rendiment di u slurry glaze
L'acqua in a formula di glaze hè diffirenti per i diversi prucessi. Sicondu a gamma di 38-45 grammi d'acqua aghjuntu à 100 grammi di materiale seccu, l'acqua pò lubricate i particeddi di slurry è aiutanu à a macinazione, è pò ancu riduce a tixotropia di u slurry glaze. Dopu avè osservatu u Scheme 3 è u Scheme 9, pudemu truvà chì, ancu s'è a velocità di fallimentu di u gruppu metile ùn serà micca affettata da a quantità di acqua, quellu chì hà menu acqua hè più faciule di priservà è menu propensu à a precipitazione durante l'usu è u almacenamiento. Dunque, in a nostra pruduzzione attuale, u flussu di flussu pò esse cuntrullatu riducendu a quantità di acqua chì entra in u ballu. Per u prucessu di spruzzatura di smaltu, pò esse aduttatu una alta gravità specifica è una produzzione di flussu elevatu, ma quandu affruntà u glaze spray, avemu bisognu di aumentà a quantità di metile è acqua in modu adattatu. A viscosità di u glaze hè aduprata per assicurà chì a superficia di u glaze hè liscia senza polvera dopu à spraying u glaze.
3. Effettu di u cuntenutu di Kaolin nantu à e proprietà di Slurry Glaze
Kaolin hè un minerale cumuni. I so cumpunenti principali sò minerali kaolinite è una piccula quantità di montmorillonite, mica, chlorite, feldspar, etc. Hè generalmente usatu cum'è agenti suspending inorganic è l'intruduzioni di alumina in glazes. Sicondu u prucessu di glazing, fluttua trà 7-15%. Paragunendu u schema 3 cù u schema 4, pudemu truvà chì cù l'aumentu di u cuntenutu di caolin, u flussu di u slurry di glaze aumenta è ùn hè micca faciule di stallà. Questu hè chì a viscosità hè ligata à a cumpusizioni minerali, a dimensione di particella è u tipu di cationi in u fangu. In generale, u più cuntenutu di montmorillonite, u più finitu i particeddi, u più altu hè a viscosità, è ùn falla micca per via di l'erosione bacteriana, per quessa ùn hè micca faciule di cambià cù u tempu. Dunque, per i glazes chì deve esse guardatu per un bellu pezzu, duvemu aumentà u cuntenutu di caolin.
4. Effettu di u tempu di fresatura
U prucessu di frantumazione di u mulinu di palle causarà danni meccanichi, riscaldamentu, idrolisi è altri danni à CMC. Attraversu u paraguni di u schema 3, schema 5 è schema 7, pudemu ottene chì, ancu s'è a viscosità iniziale di u schema 5 hè bassu per via di u dannu seriu à u gruppu methyl per via di u longu tempu di fresatura di bola, a finezza hè ridutta per via di i materiali. cum'è kaolin è talc (u più finezza, a forza ionica Forte, viscosità più altu) hè più faciule per almacenà per un bellu pezzu è micca faciule di precipitate. Ancu l'additivu hè aghjuntu à l'ultima volta in u pianu 7, ancu chì a viscosità aumenta più grande, u fallimentu hè ancu più veloce. Questu hè perchè più longa hè a catena molekulari, più faciule hè di ottene u gruppu metile L'ossigenu perde u so rendiment. Inoltre, perchè l'efficienza di fresatura di bola hè bassu perchè ùn hè micca aghjuntu prima di a trimerizazione, a finezza di u slurry hè alta è a forza trà e particelle di caolin hè debule, cusì u slurry glaze si stalla più veloce.
5. Effettu di i cunservatori
Paragunendu l'Esperimentu 3 cù l'Esperimentu 6, u slurry di glaze aghjuntu cù cunservatori pò mantene a viscosità senza diminuite per un bellu pezzu. Questu hè chì a materia prima principale di CMC hè u cuttuni raffinatu, chì hè un compostu di polimeru organicu, è a so struttura di ligami glycosidic hè relativamente forte sottu à l'azzione di enzimi biologichi Facile à idrolizà, a catena macromolecular di CMC serà rotta irreversibilmente per furmà glucose. molécule una per una. Fornisce una fonte d'energia per i microorganismi è permette à i batteri di ripruduce più veloce. CMC pò esse usatu cum'è stabilizzatore di sospensione basatu annantu à u so grande pesu moleculare, cusì dopu chì hè biodegradatu, u so effettu fisicu di ispessimentu uriginale sparisce ancu. U miccanisimu di l'azzione di i cunservatori per cuntrullà a sopravvivenza di i microorganisimi si manifesta principalmente in l'aspettu di l'inattivazione. Prima, interferiscenu cù l'enzimi di i microorganismi, distrugge u so metabolismu normale, è impedisce l'attività di l'enzimi; in segundu, coagulate è denaturate i proteini microbiani, interferendu cù a so sopravvivenza è a ripruduzzione; terzu, a permeabilità di a membrana plasmatica impedisce l'eliminazione è u metabolismu di l'enzimi in i sustanzi di u corpu, risultatu in inattivazione è alterazione. In u prucessu di usu di cunsirvatori, truveremu chì l'effettu si debilitarà cù u tempu. In più di l'influenza di a qualità di u produttu, avemu ancu bisognu di cunsiderà u mutivu perchè i battìri anu sviluppatu resistenza à i cunservatori aghjuntu à longu andà per l'allevamentu è u screening. , cusì in u prucessu di pruduzzione attuale duvemu rimpiazzà diversi tipi di conservatori per un periudu di tempu.
6. L'influenza di a preservazione sigillata di u slurry glaze
Ci sò dui fonti principali di fallimentu CMC. Unu hè l'ossidazione causata da u cuntattu cù l'aria, è l'altru hè l'erosione bacteriana causata da l'esposizione. A fluidità è a sospensjoni di u latti è e bevande chì pudemu vede in a nostra vita sò ancu stabilizzati da a trimerizazione è a CMC. Spessu anu una vita di conservazione di circa 1 annu, è u peghju hè 3-6 mesi. U mutivu principale hè l'usu di l'inattivazione Sterilizazione è a tecnulugia di almacenamento sigillata, hè prevista chì u glaze deve esse stampatu è cunsirvatu. Per mezu di a paraguni di Scheme 8 è Scheme 9, pudemu truvà chì u glaze cunservatu in un almacenamentu ermeticu pò mantene un rendimentu stabile per un periudu di tempu più longu senza precipitazione. Ancu se a misurazione risultati in l'esposizione à l'aria, ùn risponde micca à l'aspettattivi, ma hà ancu un tempu di almacenamentu relativamente longu. Questu hè perchè u glaze cunsirvatu in u saccu sigillatu isola l'erosione di l'aria è di i battìri è prolonga a vita di u metil.
7. L'impattu di staleness in CMC
A staleness hè un prucessu impurtante in a produzzione di glaze. A so funzione principale hè di rende a so cumpusizioni più uniforme, sguassate l'eccessu di gasu è decompone una certa materia urganica, perchè a superficia di u glaze hè più liscia durante l'usu senza pinholes, glaze cuncave è altri difetti. E fibre di polimeru CMC distrutte durante u prucessu di fresatura di bola sò ricollegate è u flussu hè aumentatu. Per quessa, hè necessariu di stale per un certu periodu di tempu, ma staleness à longu andà vi purterà à ripruduzzione microbial è fallimentu CMC, risultatu in una diminuzione di u flussu è un aumentu di gas, cusì avemu bisognu di truvà un equilibriu in termini. di u tempu, in generale 48-72 ore, etc. Hè megliu aduprà slurry glaze . In a pruduzzione attuale di una certa fabbrica, perchè l'usu di glaze hè menu, a lama di stirring hè cuntrullata da un computer, è a preservazione di u glaze hè allargata per 30 minuti. U principiu principale hè di debilitatu l'idrolisi causata da CMC stirring and heating è l'aumentu di a temperatura Microorganisms multiplicate, alonging thereby a dispunibilità di gruppi metili.
Tempu di posta: 04-Jan-2023