Gomma di cellulosa (carboximetilcellulosa di sodiu o CMC)
A sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) hè un tipu di gomma di cellulosa chì hè comunmente utilizata com'è additivu alimentariu, agente addensante, stabilizzante è emulsionante. Hè derivatu da a cellulosa, chì hè un polimeru naturali chì si trova in i muri di e cellule vegetali. CMC hè pruduciutu da u trattamentu di a cellulosa cù l'idrossidu di sodiu è l'acidu monocloroaceticu, chì rimpiazzà alcuni di i gruppi idrossilici nantu à a molécula di cellulosa cù gruppi carboxymethyl.
In l'applicazioni alimentarii, CMC hè comunmente utilizatu com'è addensante è stabilizzante in prudutti cum'è gelato, condimenti per insalate è pane. Hè ancu utilizatu in certi applicazioni non alimentari, cum'è in pasta di denti, cum'è legante in pasticchi, è cum'è un revestimentu di carta.
CMC hè generalmente ricunnisciutu com'è sicuru (GRAS) da a Food and Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti, è hè appruvatu per l'usu in l'alimentariu è in altri prudutti in parechji paesi di u mondu. Tuttavia, certi pirsuni pò avè una reazzione allergique à CMC, è hè impurtante di verificà l'etichetti di l'ingredienti è cunsultate cù un duttore s'ellu ci hè una preoccupazione.
In generale, CMC hè un additivu alimentariu assai utilizatu è sicuru chì aiuta à migliurà a struttura, a coerenza è a stabilità di parechji prudutti alimentari cumuni.
Tempu di Postu: Mar-10-2023