Focus on Cellulose ethers

Carbossimetil etossi etil cellulosa

Carbossimetil etossi etil cellulosa

Carboxymethyl etoxy ethyl cellulosa (CMEC) hè un derivatu di cellulosa mudificatu chì hè largamente utilizatu in l'industria alimentaria, farmaceutica è cosmetica. Hè fattu da a reazione di l'etil cellulosa cù chloroacetate di sodiu è dopu reagisce cù l'idrossidu di sodiu per furmà gruppi carboxymethyl. U pruduttu risultatu hè trattatu cù l'oxidu d'etilene per intruduce gruppi etossi è etile.

CMEC hè aduprata cum'è addensante, stabilizzante è emulsionante in diversi prudutti alimentari, cum'è salsi, condimenti è bevande. Hè ancu utilizatu in i farmaceutichi cum'è legante è disintegrante in pasticchi è capsule. In cusmetichi, CMEC hè utilizatu com'è addensante è emulsionante in lozioni è creme.

CMEC hè un pezzu biancu à biancu chì hè soluble in acqua è solventi organici. Havi una bona stabilità termale è pò sopra à e temperature elevate è e cundizioni acidi. CMEC hè generalmente cunsideratu sicuru per l'usu in i prudutti alimentari è farmaceutici, è hè appruvatu da l'agenzii regulatori cum'è a FDA è l'Autorità Europea di Sicurezza Alimentare.


Tempu di Postu: Mar-20-2023
Chat in ligna WhatsApp!