Carbossimetil etossi etil cellulosa
Carboxymethyl etoxy ethyl cellulosa (CMEC) hè un derivatu di cellulosa mudificatu chì hè largamente utilizatu in l'industria alimentaria, farmaceutica è cosmetica. Hè fattu da a reazione di l'etil cellulosa cù chloroacetate di sodiu è dopu reagisce cù l'idrossidu di sodiu per furmà gruppi carboxymethyl. U pruduttu risultatu hè trattatu cù l'oxidu d'etilene per intruduce gruppi etossi è etile.
CMEC hè aduprata cum'è addensante, stabilizzante è emulsionante in diversi prudutti alimentari, cum'è salsi, condimenti è bevande. Hè ancu utilizatu in i farmaceutichi cum'è legante è disintegrante in pasticchi è capsule. In cusmetichi, CMEC hè utilizatu com'è addensante è emulsionante in lozioni è creme.
CMEC hè un pezzu biancu à biancu chì hè soluble in acqua è solventi organici. Havi una bona stabilità termale è pò sopra à e temperature elevate è e cundizioni acidi. CMEC hè generalmente cunsideratu sicuru per l'usu in i prudutti alimentari è farmaceutici, è hè appruvatu da l'agenzii regulatori cum'è a FDA è l'Autorità Europea di Sicurezza Alimentare.
Tempu di Postu: Mar-20-2023