Focus on Cellulose ethers

Carboxymethyl Cellulose Sodium for Paper Coating

Carboxymethyl Cellulose Sodium for Paper Coating

Carboxymethyl cellulose sodium (CMC-Na) hè un polimeru soluble in acqua chì hè largamente utilizatu in l'industria di a carta cum'è agente di rivestimentu.CMC-Nahè derivatu da a cellulosa, chì hè un polimeru naturali chì si trova in i muri di e cellule vegetali. A mudificazione chimica di a cellulosa cù gruppi carboxymethyl risulta in un polimeru soluble in acqua cù eccellenti proprietà di filmazione, facendu una scelta ideale per l'applicazioni di rivestimentu di carta.

U revestimentu di carta hè u prucessu di applicà una fina capa di materiale di rivestimentu à a superficia di carta per migliurà a so stampabilità, l'apparenza è u rendiment. I materiali di rivestimentu ponu esse classificati in dui categurie: rivestimenti pigmentati è rivestimenti non pigmentati. I revestimenti pigmentati cuntenenu pigmenti di culore, mentre chì i revestimenti non pigmentati sò chjaru o trasparenti. CMC-Na hè comunmente utilizatu cum'è legante in rivestimenti non pigmentati per via di e so proprietà di filmazione è di a capacità di migliurà e proprietà di a superficia cum'è a liscia, a lucentezza è a ricettività di l'inchiostro.

L'usu di CMC-Na in u rivestimentu di carta offre parechji vantaghji, cumprese l'aderenza mejorata di u revestimentu, a stampabilità mejorata è a resistenza à l'acqua mejorata. In questu articulu, spiegheremu questi benefici in più detail, è ancu i diversi fatturi chì influenzanu u rendiment di CMC-Na in l'applicazioni di rivestimentu di carta.

Adesione di u Revestimentu Migliuratu

Unu di i benefizii chjave di l'usu di CMC-Na in u revestimentu di carta hè a so capacità di migliurà l'aderenza di u revestimentu. CMC-Na è un polimero idrofilo che può interagire con la superficie idrofila delle fibre di carta, risultando in una migliore aderenza tra il rivestimento e la superficie della carta. I gruppi carboxymethyl nantu à CMC-Na furnisce una alta densità di siti caricati negativamente chì ponu formate ligami ionici cù gruppi caricati positivamente nantu à e fibre di carta, cum'è gruppi amine o carboxylate.

Inoltre, CMC-Na pò ancu formà ligami d'idrogenu cù i gruppi idrossilici nantu à e fibre di cellulosa, rinfurzendu ancu l'aderenza trà u revestimentu è a superficia di carta. Questa adesione migliorata si traduce in una strata di rivestimentu più uniforme è riduce u risicu di delaminazione di u rivestimentu durante i passi di trasfurmazioni successivi, cum'è calandratura o stampa.

Stampabilità avanzata

Un altru vantaghju di utilizà CMC-Na in u revestimentu di carta hè a so capacità di rinfurzà a stampabilità. CMC-Na pò migliurà a liscia di a superficia di a carta cumpiendu i vuoti è cavità trà e fibre di carta, risultatu in una superficia più uniforme cù menu irregularità. Questa fluidità mejorata pò purtà à un trasferimentu di tinta megliu, un cunsumu ridottu di tinta, è una qualità di stampa mejorata.

Inoltre, CMC-Na pò ancu migliurà a ricettività di l'inchiostro di a superficia di carta fornendu una capa di revestimentu più uniforme chì assorbe è sparghje a tinta uniformemente. Questa ricettività migliorata di l'inchiostro pò risultatu in immagini più nitide, saturazione di u culore megliu, è riduzzione di smudging di tinta.

Resistenza à l'acqua mejorata

A resistenza à l'acqua hè una pruprietà impurtante di i rivestimenti di carta, in particulare per l'applicazioni induve a carta pò esse esposta à l'umidità o l'umidità. CMC-Na pò migliurà a resistenza à l'acqua di i rivestimenti di carta furmendu una capa di barriera chì impedisce à l'acqua di penetrà in u sustrato di carta.

A natura idrofila di CMC-Na permette ancu di interagisce cù e molécule d'acqua, risultatu in una resistenza à l'acqua mejorata per via di ligami di l'idrogenu è a furmazione di una rete polimerica interpenetrante. U gradu di resistenza à l'acqua pò esse cuntrullata aghjustendu a cuncentrazione è u gradu di sustituzzioni di CMC-Na in a formulazione di revestimentu.


Tempu di post: 19-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!