Focus on Cellulose ethers

L'infurmazioni basi di Hydroxyethyl Methyl Cellulose

Nome di u produttu:idrossietilmetilcellulosaHEMC

Nome inglese: Hymetellose

Alias: metil hydroxyethyl cellulosa; MHEC, hydroxyethyl metil cellulosa etere;

idrossimetiletil cellulosa; 2-idrossietilmetiletere cellulosa

Alias ​​inglese: Methylhydroxyethylcellulose; cellulosa; 2-idrossietil metil etere; HEMC; Tyopur MH [1]

Chimica: Hydroymethylmethylecellulose; idrossietilmetilcellulosa; Idrossimetiletilcellulosa.

Molécules: C2H6O2 xCH4O x PhEur 2002 definisce l'idrossietilmetilcellulosa cum'è cellulosa parzialmente O-metilata, parzialmente O-idrossimetilata. Les différentes spécifications sont exprimées en termes de viscosité apparente en mPa s d'une solution aqueuse à 2% p/v à 20°C.

Pesu Molecular: PhEur 2002 definisce l'idrossietilmetilcellulosa cum'è cellulosa parzialmente O-metilata, parzialmente O-idrossimetilata. Les différentes spécifications sont exprimées en termes de viscosité apparente en mPa s d'une solution aqueuse à 2% p/v à 20°C.

E caratteristiche principali di l'idrossietilmetilcellulosa (HEMC) sò:

1. Solubilità: soluble in acqua è certi solventi urgànichi, HEMC pò esse dissolutu in acqua fridda, a so cuncentrazione massima hè determinata solu da a viscosità, a sulubilità varieghja cù a viscosità, u più bassu hè a viscosità, u più grande hè a solubilità.

2. Resistenza à u sali: i prudutti HEMC sò eteri di cellulosa non ionica è ùn sò micca polielettroliti, cusì in presenza di sali metallici o elettroliti organici, sò relativamente stabile in suluzioni aquosa, ma l'aghjunzione eccessiva di elettroliti pò causà gelazione è precipitazione.

3. Attività di a superficia: Cum'è a suluzione aqueosa hà una funzione di attività di superficia, pò esse usata cum'è agenti protettivi colloidi, emulsionanti è dispersanti.

4. Gel termale: Quandu a suluzione aquosa di u produttu HEMC hè riscaldatu à una certa temperatura, diventa opaca, gels, è forma un precipitatu, ma quandu hè rinfriscatu in permanenza, torna à u statu di suluzione uriginale, è questu gel è precipitazione accade. . A temperatura dipende principarmenti da i so lubricanti, aiuti di sospensione, colloidi protettivi, emulsionanti, etc.

5. Inerzia metabolica è pocu odore è fragranza: HEMC hè largamente utilizatu in l'alimentariu è a medicina perchè ùn hè micca metabolizatu è hà pocu odore è fragranza.

6. Antifungal: HEMC hà una bona capacità antifungali è una bona stabilità di viscosità durante u almacenamentu longu.

7. Stabilità PH: A viscosità di a suluzione aquosa di u produttu HEMC hè pocu affettata da l'acidu o l'alkali, è u valore di pH hè relativamente stabile in a gamma di 3.0-11.0.

Applicazione: L'idrossietilmetilcellulosa pò esse usata cum'è agente protettivu colloidale, emulsionante è dispersante per via di a funzione attiva di a superficia di a suluzione acquosa. Un esempiu di a so applicazione hè a siguenti: L'effettu di l'hydroxyethyl methyl cellulosa nantu à e proprietà di cimentu. L'idrossietilmetilcellulosa hè un polveru biancu inodore, insapore è micca tossicu chì si dissolve in acqua fredda per furmà una suluzione chjara è viscosa. Hà e proprietà di addensante, ligame, dispersing, emulsioning, film-forming, suspension, adsorbing, gelling, surface-active, retaining umidità è prutegge i colloidi. A causa di a funzione attiva di a superficia di a suluzione aquosa, pò esse usata cum'è un agente protettivu colloidale, un emulsionante è un dispersant. La soluzione acquosa di idrossietilmetilcellulosa ha una buona idrofilia ed è un agente di ritenzione idrica ad alta efficienza.


Tempu di Postu: Oct-09-2022
Chat in ligna WhatsApp!