Applicazione di sodium carboxymethyl cellulosa è hydroxyethyl cellulosa in i prudutti chimichi di ogni ghjornu
Carboxymethylcellulose sodium (CMC-Na) hè una sustanza urganica, un derivatu carboxymethylated di cellulosa, è a gomma di cellulosa ionica più impurtante. A sodium carboxymethyl cellulosa hè di solitu un compostu polimeru anionicu preparatu da a reazione di a cellulosa naturali cù l'alkali causticu è l'acidu monocloroaceticu, cù un pesu moleculare chì varieghja da parechji milla à milioni. CMC-Na hè un polveru fibru biancu o granulare, inodore, insapore, igroscòpicu, faciule da disperse in acqua per furmà una suluzione colloidale trasparente.
Quandu hè neutru o alkaline, a suluzione hè un liquidu d'alta viscosità. Stabile à i medicini, a luce è u calore. Tuttavia, u calore hè limitatu à 80°C, è si riscalda per un bellu pezzu sopra à 80°C, a viscosità diminuisce è serà insoluble in acqua.
A sodium carboxymethyl cellulosa hè ancu un tipu di addensante. A causa di e so boni pruprietà funziunali, hè stata largamente utilizata in l'industria alimentaria, è hà ancu prumuvutu u sviluppu rapidu è sanu di l'industria alimentaria in una certa misura. Per esempiu, per via di u so certu effettu addensante è emulsionante, pò esse usatu per stabilizzà e bevande di iogurtu è crescenu a viscosità di u sistema di iogurt; per via di e so certe proprietà di idrofilicità è di reidratazione, pò esse aduprata per migliurà u cunsumu di pasta cum'è pane è pane steamed. qualità, allargà a vita di i prudutti di pasta è rinfurzà u gustu.
Perchè hà un certu effettu di gel, hè benefica à l'alimentariu per furmà un gelu megliu, perchè pò esse usatu per fà gelatina è marmellata; pò ancu esse usatu cum'è un materiale di rivestimentu comestible, cumpostu cù altri addensanti, è sparghje In certi superfici di l'alimentariu, pò mantene l'alimentu frescu à a maiò parte, è perchè hè un materiale comestible, ùn pruvucarà micca effetti avversi à l'omu. salute. Dunque, CMC-Na di qualità alimentaria, cum'è un additivu alimentariu ideale, hè largamente utilizatu in a produzzione alimentaria in l'industria alimentaria.
L'idrossietilcellulosa (HEC), a formula chimica (C2H6O2)n, hè un solidu fibru o pulverulente biancu o giallu chjaru, inodore, non tossicu, cumpostu di cellulosa alcalina è ossidu di etilene (o cloroidrina) Preparatu da a reazione di eterificazione, appartene à non- eteri di cellulosa solubili ionici. Perchè HEC hà boni proprietà di ispessimentu, sospensione, dispersione, emulsificazione, ligame, formatura di film, prutegge l'umidità è furnisce colloidi protettivi.
Facilmente solubile in acqua à 20°C. Insoluble in solventi organici cumuni. Hà e funzioni di addensamentu, sospensione, ligame, emulsionante, disperse è mantene l'umidità. Soluzioni in diversi intervalli di viscosità ponu esse preparati. Ha una solubilità salina eccezziunale per l'elettroliti.
A viscosità cambia ligeramente in a gamma di u valore PH 2-12, ma a viscosità diminuisce fora di questu intervallu. Hà e proprietà di addensamentu, sospensione, ligame, emulsionante, disperse, mantene l'umidità è prutegge u colloide. Soluzioni in diversi intervalli di viscosità ponu esse preparati.
Tempu di Postu: Feb-06-2023