1. Pruprietà basica di HPMC
Hydroxypropyl methylcellulose, u nome inglese hè hydroxypropyl methylcellulose, cunnisciutu ancu HPMC. A so formula molekulari hè C8H15O8-(C10Hl8O6)N-C8HL5O8, è u so pesu molekulari hè di circa 86 000. U pruduttu hè semi-sinteticu, custituitu da parte di metil è parti di cellulosa polyhydroxypropyl etere. Pò esse fatta da dui metudi: unu hè di trattà u gradu apprupriatu di metil cellulosa cù NaOH, è poi reagisce cù l'ossidu di propilenu sottu à alta temperatura è pressione alta. U tempu di reazzione deve esse sustinutu per chì i gruppi metili è idrossipropilici ponu esse cunvertiti in eteri. A forma esiste è hè ligata cù l'anellu di glucose disidratatu di cellulosa à a misura necessaria; l'altru hè di trattà a fibra di cuttuni o di polpa di legnu cù soda caustica per reagisce per ottene u cloruru di metanu è l'ossidu di propilenu, chì pò esse più raffinatu è terra. Fate in polvere fine è uniforme o granuli. L'HPMC hè una cellulosa vegetale naturale è un eccellente excipient farmaceuticu cù una larga gamma di fonti. Attualmente hè largamente utilizatu in casa è à l'esteru è hè unu di l'excipients farmacèutici più cumunimenti usati in droghe orali.
Stu pruduttu hè biancu à biancu lattice, non tossicu, inodore, granularu o fibru, polveru fluidu. Relativamente stabile sottu a luce è l'umidità. Si stende in acqua fridda per furmà una suluzione coloidale latte cù una certa viscosità, è u fenomenu di interconversione sol-gel si trova per via di u cambiamentu di temperatura di a suluzione cù una certa cuncentrazione. Moltu solubile in 70% etanolu o dimetilcetone, ma insolubile in etanolu assolutu, cloroformu o etossietanu.
U valore di pH di l'idrossipropilmetilcellulosa hè trà 4,0 è 8,0, è hà una bona stabilità. U valore di pH hè stabile trà 3,0 è 11,0. Pò esse guardatu à 20 ° C è umidità relativa di 80% per 10 ghjorni. U coefficient d'assorbimentu di l'umidità di HPMC hè 6.2%.
L'idrossipropilmetilcellulosa hà parechji tipi di prudutti per via di i diversi cuntenuti di gruppi metossi è idrossipropilici in a struttura. À cuncentrazioni specifiche, diversi tipi di prudutti anu una viscosità specifica è e proprietà termali. Temperature gel è dunque hannu proprietà differente chì ponu esse usatu per scopi differente. Farmacopea di ogni paese hà diverse esigenze di mudellu è espressioni: a Farmacopea Europea hè basatu annantu à e diverse viscosità, diversi gradi di sustituzzioni, livelli di usu è numeri di diversi gradi di prudutti venduti in u mercatu. L'unità di a Farmacopea di i Stati Uniti hè mPa·s, è i nomi cumuni sò i seguenti Aduprate quattru cifre per rapprisintà u cuntenutu di hydroxypropyl methylcellulose cù diversi sustituenti è tipi, cum'è hydroxypropyl methylcellulose, 2208. I primi dui cifri rapprisentanu u percentuale apprussimativu. di i gruppi metossi, è l'ultimi dui cifri rapprisentanu u gruppu hydroxyl. Percentuale apprussimativa di propile.
2. HPMC dissolutu in u metudu di l'acqua
2.1 Metudu acqua calda
Siccomu l'hydroxypropyl cellulosa hè insolubile in acqua calda, pò esse dispersata uniformemente in acqua calda è poi rinfriscata. Dui metudi tipici sò introduttu cum'è seguita:
(1) Mettite a quantità necessaria d'acqua calda in u cuntinuu è riscalda à circa 70 ° C. Aghjunghjite u pruduttu à pocu à pocu à pocu à pocu à pocu tempu. À u primu, u pruduttu flotta nantu à l'acqua, è poi forma gradualmente un slurry.
(2) Aghjunghjite 1/3 o 2/3 di a quantità necessaria d'acqua in u cuntinuu è u calore à 70 ° C per disperse u pruduttu, preparanu un slurry d'acqua calda, è poi aghjunghje a quantità restante di acqua fridda o aghjunghje ghjacciu. acqua à u slurry d'acqua calda. slurry in l'acqua, agite a mistura dopu à rinfriscà.
2.2 Metudu di mischju di polvere
I particeddi di u polveru sò spargugliati bè da u mischju seccu cù quantità uguali o più grande di altri ingredienti in polvere è poi dissolute cù l'acqua, induve l'HMCS si dissolve senza coagulazione.
3. Vantaghji di HPMC
3.1 Soluble in acqua fridda
Hè soluble in acqua fridda sottu à 40 ℃ o 70% etanolu, è basicamente insoluble in acqua calda sopra 60 ℃, ma pò gel.
3.2 Inerzia chimica
L'HPMC hè un etere di cellulosa non ionicu. A so suluzione ùn hà micca carica ionica è ùn interagisce micca cù sali di metalli o cumposti organici ionici. Per quessa, altri excipients ùn reagiscenu micca cun ellu durante u prucessu di pruduzzioni di preparazione.
3.3 Stabilità
Hè stabile à l'acidu è l'alkali è pò esse guardatu per un bellu pezzu trà pH 3 è 1l senza un cambiamentu significativu di viscosità. Soluzioni aquosa di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) sò antifungali è mantenenu una bona stabilità di viscosità durante u almacenamentu longu. A stabilità di qualità di HPMC hè megliu cà l'excipients tradiziunali (cum'è a dextrina, l'amidu, etc.).
3.4 Viscosità regulable
Diversi derivati di viscosità di HPMC ponu esse in proporzioni diffirenti, è a so viscosità pò esse cambiata secondu i bisogni per rispettà certe regule è avè una bona relazione lineale, cusì u rapportu pò esse sceltu secondu i bisogni.
3.5 Inerzia metabolica
L'HPMC ùn hè micca assorbutu o metabolizatu in u corpu è ùn furnisce micca calore, per quessa hè un excipient sicuru per i preparati farmaceutichi.
3.6 Sicurezza
L'HPMC hè generalmente cunsideratu un materiale non tossicu, micca irritante, cù un LD50 di 5g / kg in i topi è 5.2g / kg in i topi. E dosi di ogni ghjornu sò innocu per l'omu.
4 Applicazione di HPMC in preparazione
4.1 Materiali di rivestimentu di film è materiali filmati
L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè aduprata cum'è materiale di rivestimentu di film. I so pasticchi rivestiti ùn anu micca vantaghji evidenti nantu à i pasticchi rivestiti tradiziunali, cum'è i pasticchi ricoperti di zuccaru, in quantu à maschera u gustu è l'aspettu di a droga, ma a so durezza, fragilità è igroscopicità, povera disintegrazione. , l'aumentu di pisu di revestimentu è altri indicatori di qualità sò megliu. U gradu di viscosità bassa di stu pruduttu hè utilizatu com'è materiale di revestimentu di film soluble in acqua per pasticchi è pasticchi, è u gradu di viscosità alta hè utilizatu com'è materiale di rivestimentu di film per sistemi di solventi organici. A cuncentrazione hè di solitu 2.0% ~ 20%.
4.2 Cum'è un ligatu è disintegrante
U gradu di viscosità bassu di stu pruduttu pò esse usatu cum'è aglutinante è disintegrante per pasticchi, pillole è granuli, mentre chì a qualità di viscosità alta pò esse usata solu cum'è aglutinante. A dosa varieghja secondu u mudellu è i bisogni, in generale 5% per pasticchi di granulazione secca è 2% per pasticchi di granulazione umida.
4.3 Cum'è un aiutu di sospensjoni
L'agente di sospensione hè una sustanza di gel viscosa chì hè idrofila è pò esse aduprata per rallentà a velocità di sedimentazione di e particelle è aderisce à a superficia di e particelle per impediscenu chì e particelle s'aggreganu in boli. L'aiuti di sospensjoni ghjucanu un rolu impurtante in a produzzione di agenti di sospensjoni. HPMC hè un additivu di sospensione eccellente. A so suluzione coloidale dissoluta pò riduce a tensione di l'interfaccia liquidu-solidu è l'energia libera di picculi particelle solide, rinfurzendu cusì a stabilità di u sistema di dispersione eterogeneu. Stu pruduttu hè una preparazione di sospensione d'alta viscosità cù un bonu effettu di sospensione, dispersione faciule, muru antiaderente è particelle di floculazione fini. A so dosa abituale hè da 0,5% à 1,5%.
4.4 Cum'è un agente ritardante, à liberazione sustinuta è porogenu
L'alta viscosità di stu pruduttu hè aduprata per preparà pasticchi à liberazione sustinuta di matrice di gel idrofila, pasticchi di ritardatori à rilascio sustinutu di matrice di materiale mista è agenti à liberazione cuntrullata. Hà l'effettu di ritardà a liberazione di droga. A so cuncentrazione di usu hè 10% -80% (W / W). Livelli di viscosità bassa sò usati cum'è induttori di pori in formulazioni di liberazione sustinuta o cuntrullata. Tali pasticchi ponu ottene rapidamente a dosa iniziale necessaria per l'effettu terapeuticu, dopu pruduce un effettu di liberazione sustinutu o cuntrullatu, è mantene a concentrazione efficace di droga di sangue in u corpu. L'idrossipropil metilcellulosa si idrata in acqua per furmà una capa di gel. U mecanismu di liberazione di droga di i pasticchi di matrice include principalmente a diffusione di a capa di gel è a dissoluzione di a capa di gel.
4.5 Addensanti è colloidi protettivi
Quandu stu pruduttu hè usatu cum'è addensante, a cuncentrazione cumunimenti utilizata hè 0.45% ~ 1.0%. Stu pruduttu pò ancu aumentà a stabilità di a cola idrofobica, formate un coloide protettivu, impediscenu e particelle di l'agglomerazione è l'agglomerazione, inibendu cusì a furmazione di precipitazione. A so cuncentrazione cumuni hè 0.5% ~ 1.5%.
4.6 Aduprà cum'è materiale di capsula
Di solitu, u materiale di a capsula hè gelatina. U prucessu di pruduzzione di cunchiglia di capsula di gelatina hè simplice, ma ci sò prublemi è fenomeni, cum'è una mala prutezzione contra i droghe sensibili à l'umidità è l'ossigenu, a dissoluzione ridotta di a droga, è a disintegrazione ritardata di i casci di capsule durante l'almacenamiento. Per quessa, l'hydroxypropyl methylcellulose hè aduprata cum'è un sustitutu di i materiali di capsula in a preparazione di capsule, chì migliurà l'effetti di fabricazione, moldura è usu di capsule, è hè stata largamente prumuvuta in casa è in l'esteru.
4.7 Cum'è bioadhesive
A tecnulugia di bioadhesion usa excipients cù polimeri bioadhesive per aderisce à a mucosa biologica è rinfurzà a coherenza è a strettezza di u cuntattu trà a preparazione è a mucosa, chì permettenu a droga per esse liberata lentamente è assorbita da a mucosa per ottene scopi terapeutichi. Per ghjunghje u scopu di u trattamentu, hè attualmente largamente utilizatu per trattà e malatie in a cavità nasale, a mucosa orale è altre parti di u corpu. A tecnulugia di bioaderenza gastrointestinali hè un novu tipu di sistema di consegna di droga sviluppatu in l'ultimi anni. Ùn hè micca solu allargà u tempu di residenza di preparazione di droga in u trattu gastrointestinali, ma ancu migliurà a prestazione di cuntattu trà a droga è u situ d'absorzione di a membrana cellulare è cambia a struttura di a membrana cellulare. A mobilità, vale à dì a permeabilità di a droga à e cellule epiteliali intestinali, cusì
Tempu di Postu: Feb-01-2024