Focus on Cellulose ethers

Applicazione di l'idrossietilcellulosa in droghe è alimenti

Applicazione di l'idrossietilcellulosa in droghe è alimenti

L'idrossietilcellulosa (HEC) hè un polimeru soluble in acqua derivatu da a cellulosa, un polimeru naturali chì si trova in e piante. HEC hè comunmente utilizatu cum'è addensante, emulsionante, legante è stabilizzante in diverse industrii, cumprese farmaceutiche è alimentari.

In l'industria farmaceutica, HEC hè aduprata cum'è aglutinante in formulazioni di tablette, cum'è addensante è stabilizzante in forme di dosaggio liquidu è semi-solidu, è cum'è agente di rivestimentu per pasticchi è capsule. Hè ancu usatu in preparati oftalmichi, cum'è gocce oculari è suluzione di lenti di contactu, cum'è un rinforzatore di viscosità è lubricante.

In l'industria alimentaria, HEC hè utilizatu cum'è addensante è stabilizzante in diversi prudutti alimentari, cumpresi salsi, salsi è bevande. Hè ancu utilizatu cum'è modificatore di texture in gelato è cum'è agente di revestimentu per frutti è ligumi per migliurà a so apparenza è a vita di conservazione.

HEC hè cunsideratu sicuru per u cunsumu da a Food and Drug Administration di i Stati Uniti (FDA) è l'Autorità Europea di Sicurezza Alimentare (EFSA). Tuttavia, l'ingesta eccessiva di HEC pò causà prublemi digestivu cum'è gonfiore, gas, è diarrea.

In riassuntu,Idrossietil cellulosahà diverse applicazioni in l'industria farmaceutica è alimentaria, principalmente cum'è addensante, stabilizzante è legante. Hè cunsideratu sicuru per u cunsumu, ma deve esse cunsumatu in moderazione per evità prublemi digestivu.


Tempu di post: 18-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!