Focus on Cellulose ethers

Meccanismu d'Azzione di CMC in Wine

Meccanismu d'Azzione di CMC in Wine

A sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) hè un additivu cumuni utilizatu in l'industria di u vinu per migliurà a qualità è a stabilità di u vinu. U mecanismu primariu di l'azzione di CMC in u vinu hè a so capacità di agisce cum'è stabilizzante è impedisce a precipitazione di particeddi suspesi in u vinu.

Quandu aghjunghje à u vinu, CMC forma un revestimentu caricatu negativamente nantu à particeddi suspesi, cum'è e cellule di levitu, batteri è solidi di uva. Stu revestimentu repelle altre particelle cariche simili, impediscendu di cunghjuntà è formanu aggregati più grande chì ponu causà nuvolezza è sedimentazione in u vinu.

In più di u so effettu stabilizzante, CMC pò ancu migliurà a sensazione di bocca è a struttura di u vinu. CMC hà un altu pesu moleculare è una forte capacità di acqua, chì ponu aumentà a viscosità è u corpu di vinu. Questu pò migliurà a sensazione di bocca è dà u vinu una texture più liscia.

CMC pò ancu esse usatu per riduce l'astringenza è l'amarezza in u vinu. U revestimentu caricatu negativu furmatu da CMC pò ligà cù polifenoli in u vinu, chì sò rispunsevuli di astringenza è amarezza. Stu ligame pò riduce a percepzione di sti sapori è migliurà u gustu generale è l'equilibriu di u vinu.

In generale, u mecanismu d'azzione di CMC in u vinu hè cumplessu è multifaceted, ma principalmente implica a so capacità di stabilizzà particeddi suspesi, migliurà a sensazione di bocca, è riduce l'astringenza è l'amarezza.


Tempu di post: 21-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!